مت مککی بیش از چهار سال در EA فعالیت داشت و از مدیر ارشد بازاریابی جهانی فیفا به مدیر برند جهانی این مجموعه رسید. او پس از آن سمتهای بزرگی در نایکی، کمیته بینالمللی المپیک و منچستریونایتد بر عهده گرفت. اما حدود یک سال پیش، همکاری خود را با 2K بهعنوان مشاور استراتژیک آغاز کرد.
این روند طولانی نشد. مککی خیلی زود به سمت معاون بازاریابی ارتقا یافت. طبق گزارش FootballGamingZone، او در تاریخ ۲۵ نوامبر (۴ آذر) با یک پست لینکدین توجهها را جلب کرد: «هیجانزدهام که فصل جدیدی از کارم را بهعنوان معاون بازاریابی در 2K آغاز میکنم. داریم یک تیم درجهیک تشکیل میدهیم تا چشمانداز بیقید و شرطمان برای بلاکباستر ورزشی بعدی 2K را تحقق بدهیم.»
در حال حاضر InsiderGaming تأکید میکند این موضوع بهمعنای ساخت قطعی یک بازی فوتبال توسط 2K نیست. اما حضور یک مدیر باسابقه در مجموعه FIFA، آن هم در چنین نقش کلیدی و با اشاره مستقیم به «بلاکباستر ورزشی بعدی»، بیشک نمیتواند تصادفی باشد و توجهها را به سمت پروژهای احتمالی در سبک فوتبال جلب نمیکند.
source