بخش زیادی از روایت را فرم پیش میبرد و کارگردان سعی دارد تا زمانی که نیاز به گفتن چیزی نباشد، آن را با حرکات فرم بهتصویر بکشد. به جز عنصر موزیکال که در آن بهطور زنده ۸ قطعه از ساختههای هاروکی ساوانو آهنگساز موسیقی متن حمله به تایتان اجرا میشود، صحنههای شمشیرزنی و مبارزه نیز همانند آنچه که در منبع اصلی اثر هستند، بهنمایش درمیآیند. آمادگی بدنی بالای بازیگران و همچنین اجرای بسیار خوب گروه موسیقی اتک ان تایتان از ویژگیهای مثبت این نمایش است.
در نمایش اتک ان تایتان روی اتفاقات مهم زندگی برخی شخصیتهای مهم از زمان تولد تا مرگ فوکوس شده است و شبیه هر اقتباس دیگری کارگردان با زدن شاخوبرگهای اضافی درام پیرامون این کارکترها، روایت حمله به تایتان را به قالب تئاتر نزدیک کرده است
در نمایش اتک ان تایتان روی اتفاقات مهم زندگی برخی شخصیتهای مهم از زمان تولد تا مرگ فوکوس شده است و شبیه هر اقتباس دیگری کارگردان با زدن شاخوبرگهای اضافی درام پیرامون این کارکترها، روایت حمله به تایتان را به قالب تئاتر نزدیک کرده است. درواقع هر اقتباسی نیازمند، یکسری فاکتورگیریهایی است که برای نجات اثر باید انجام شود؛ کاری که شجاعت زیادی را میطلبد آنهم برای اثری شبیه حمله به تایتان که بیشتر مخاطبان دوست دارند، شاهد چیزی باشند که در منبع اصلی دیدهاند.
به بیانی اقتباس از چنین اثر عظیمی کار بسیار سختی است و شبیه راه رفتن روی لبهی چاقو میماند. در حمله به تایتان کانسپت اصلی نمایش در قالب شخصیت «یمیر» خلاصه شده و کارگردان اثر در پی این است که نشان دهد خشونت ذاتی بشر از کجا سرچشمه میگیرد؟ و آیا بشر میتواند از این چرخهی خشونت خودش را آزاد کند؟
source