سادانا در این‌باره توضیح داد: «رشد ناشی از هوش مصنوعی در مراکز داده، به افزایش شدید تقاضا برای حافظه و فضای ذخیره‌سازی منجر شده است. مایکرون تصمیم دشواری برای خروج از کسب‌وکار مصرفی کروشیال گرفته تا بتواند عرضه و پشتیبانی بهتری برای مشتریان بزرگ و استراتژیک خود در بخش‌های روبه‌رشد فراهم کند. به‌لطف جامعه‌ای مشتاق از مصرف‌کنندگان، برند کروشیال به مترادفی برای رهبری فنی، کیفیت و قابلیت اطمینان در محصولات حافظه و ذخیره‌سازی پیشرفته تبدیل شد. ما از میلیون‌ها مشتری، صدها شریک و تمام اعضای تیم مایکرون که در طول این ۲۹ سال از سفر کروشیال حمایت کردند، سپاسگزاریم.»

این یک پایان قابل‌توجه برای برندی است که نزدیک به سه دهه در بازار حضور داشت. کروشیال به‌عنوان یک انتخاب در دسترس و قابل‌اطمینان برای ارتقاهای معمول کاربران، به خصوص برای تجهیز سیستم گیمینگ اقتصادی شهرت پیدا کرده بود؛ از حافظه‌های SSD اقتصادی مبتنی‌بر SATA گرفته تا درایوهای جدیدتر P-series NVMe.

این اقدام بخشی از بازآرایی سبد محصولات مایکرون است که این شرکت را به سمت محصولات سازمانی با حاشیه سود بالاتر سوق می‌دهد. این شرکت می‌گوید با ارائه فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های دیگر به اعضای تیم تحت تأثیر این تصمیم، اختلالات داخلی را به حداقل می‌رساند. با توجه به اینکه قیمت رم و SSD در سطح جهان در حال افزایش است، خروج مایکرون احتمالا در آینده تأثیر قابل توجهی بر بازار خواهد داشت.

source

توسط elmikhabari.ir