به‌تازگی، اینستاگرام پس از ارائه گزینه‌ای برای پاک ‌کردن کامل تنظیمات محتوای حساب کاربری، اکنون یک جایگزین کمتر مخرب را معرفی کرده است.

معمولاً وقتی الگوریتم پیشنهاد محتوا در حساب کاربری از کنترل خارج می‌شود، کاربران تمایل دارند همه چیز را پاک کنند تا صفحه اکسپلور دوباره تازه شود. اما ابزار جدید «Your Algorithm» اینستاگرام می‌خواهد به کاربران امکان کنترل دقیق‌تری بدهد تا پیشنهادها را بدون پاک کردن کامل، اصلاح کنند. این موضوع در یک پست جدید بلاگ اینستاگرام برجسته شده است.

این ابزار ابتدا برای تب Reels عرضه شده است. کاربران هنگام مشاهده ویدیوهای کوتاه، یک آیکون جدید در گوشه بالای سمت راست خواهند دید. این آیکون شبیه آیکون فیلتر است اما با تغییر جزئی، در اینستاگرام به شکل دو خط با قلب نمایش داده می‌شود.

با لمس این آیکون، بخش «الگوریتم شما» باز می‌شود که نشان می‌دهد اخیراً به چه نوع محتواهایی علاقه داشته‌اید. همچنین شامل «چِپ‌ها» یا گزینه‌هایی برای نوع ویدیوهایی است که می‌خواهید بیشتر ببینید و به طور مشابه، چِپ‌هایی برای محتواهایی که می‌خواهید کمتر ببینید.

در بخش «چه چیزهایی را بیشتر می‌خواهید ببینید»، به طور پیش‌فرض بر اساس فعالیت شما و تحلیل هوش مصنوعی پر شده است. کاربران می‌توانند این پیشنهادها را دقیق‌تر تنظیم کنند؛ برخی موضوعات را حذف کرده و موضوعات جدید اضافه کنند. پس از تنظیم، گزینه‌ای برای «اشتراک‌گذاری علاقه‌ها در Story» نیز وجود دارد تا دوستان و دنبال‌کنندگان ببینند شما به چه موضوعاتی علاقه دارید.

این ابزار از امروز در ایالات متحده در دسترس است و به زودی به تمام کاربران اینستاگرام که به زبان انگلیسی استفاده می‌کنند، گسترش خواهد یافت. اگرچه فعلاً محدود به Reels است، اینستاگرام قصد دارد به‌زودی آن را به صفحه اکسپلور و دیگر بخش‌های اپلیکیشن نیز اضافه کند.

source

توسط elmikhabari