براساس این گزارش، از ماه اکتبر از کارکنان خواسته شده است حداقل ۸ ساعت اضافهکاری در هفته انجام دهند؛ ساعاتی که بهصورت دقیق در یک فایل اکسل ثبت میشده است. هدف از این تصمیم، جبران زمان از دسترفته بهدلیل عدم دستیابی به ددلاینهای داخلی عنوان شده است.
شرایر در ادامه مینویسد: «به کارکنان گفته شده بود که بیش از ۶۰ ساعت در هفته کار نکنند. همچنین از آنها خواسته شد در این بازه زمانی، بهجای سه روز، پنج روز در هفته به دفتر بازگردند؛ تصمیمی که باعث شد برخی از کارمندان برای مراقبت از کودکان یا حیوانات خانگی خود، بهدنبال راهحلهای جایگزین بگردند.»
افرادی که با شرط ناشناس ماندن با بلومبرگ صحبت کردهاند، ابراز نگرانی کردهاند که اگر ۱۸ ماه پیش از زمان عرضه بازی، اضافهکاری اجباری آغاز شده است، ممکن است فشار کاری در ماههای آینده حتی شدیدتر هم شود. در حال حاضر بازی Intergalactic: The Heretic Prophet برای انتشار در اواسط سال ۲۰۲۷ برنامهریزی شده است. در پایان گزارش آمده که سونی و ناتی داگ از اظهار نظر رسمی درباره این ادعاها خودداری کردهاند.
source