پلن میگوید: «هدف اصلی همین حالا هم به نوعی محقق شده. ما ایدهای برای یک بازی داشتیم و میخواستیم بهترین نسخهی ممکن از آن را بسازیم؛ نسخهای که بهخوبی در خدمت تم و حالوهوای بازی باشد.» گیبسون نیز تأکید میکند که هدف بازی Hollow Knight: Silksong همیشه این بود که «یک بازی باشد که بتواند در کنار Hollow Knight قرار بگیرد.» او میگوید دو بازی «در یک مسیر منشعب میشوند» و یکدیگر را تکمیل میکنند.
گیبسون در ادامه به یک نکتهی جالب اشاره میکند: «جالب است که چیزی میسازیم که در آن مسابقهی تکنولوژی وجود ندارد. ما قرار نیست مرزهای فنی را جابهجا کنیم؛ بازیهایمان سبک مشخص و سادهای دارند.» باتوجهبه پیچیدگی Hollow Knight: Silksong و ۷ سال توسعهی آن، شاید عجیب بهنظر برسد، اما تیمچری همچنان تأکید دارد که توسعهی بازیهایش بیشتر بر طراحی و کشف تدریجی ایدهها استوار است.
اما مهمترین بخش مصاحبه جایی است که گیبسون میگوید: «اگر نسخههای دیگری هم ساخته شوند، میخواهیم همهشان مثل بازیهایی باشند که در کنار یکدیگر وجود دارند، نه ادامههایی که تجربهی نسخههای قبلی برای فهمشان لازم باشد.»
source