استودیوی Rebel Wolves اعلام کرد بازی نقش‌آفرینی جدید The Blood of Dawnwalker بر پایه آزادی عمل بازیکنان طراحی شده است. «کنراد توماسکیویچ» کارگردان بازی در گفتگو با Eurogamer توضیح داد این اثر به جای تمرکز بر یک خط داستانی اصلی، مجموعه‌ای از ماموریت‌های متفاوت را پیش روی بازیکنان قرار می‌دهد.

توماسکیویچ تاکید کرد بازیکنان از همان ابتدا می‌دانند دشمن اصلی کجاست و می‌توانند هر زمان به او حمله کنند یا ترجیح دهند ابتدا ماموریت‌های جانبی انجام دهند، شخصیت خود را ارتقا دهند و متحدانی پیدا کنند. هدف تیم سازنده نزدیک کردن تجربه بازی‌های ویدئویی به نقش‌آفرینی‌های رومیزی و فراهم کردن آزادی کامل در تصمیم‌گیری است.

او در پاسخ به پرسشی درباره شباهت بازی با Kingdom Come: Deliverance گفت نمونه بدی نیست اما ساختار The Blood of Dawnwalker بیشتر به نسخه‌های کلاسیک Fallout در دهه ١٩٩٠ شباهت دارد. در آن آثار بازیکنان هدف اصلی را از ابتدا دریافت می‌کردند اما مسیر رسیدن به آن کاملا اختیاری بود و هر کس می‌توانست با سرعت و روش دلخواه پیش برود.

The Blood of Dawnwalker

توماسکیویچ اوایل ماه نوامبر توضیح داده بود که بازی درباره خون‌آشام‌ها نیست بلکه داستانی است که حضور آن‌ها را هم شامل می‌شود. او اشاره کرد موجودات دیگری از شب هم در روایت حضور دارند و هدف تیم ارائه داستانی گسترده‌تر است.

بازی The Blood of Dawnwalker برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس در دست ساخت است و انتشار آن برای سال ٢٠٢٦ برنامه‌ریزی شده است.

source

توسط elmikhabari.ir