شخصیت جدیدی به فهرست مبارزان بازی Fatal Fury: City of the Wolves اضافه شده است و در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

به‌لطف رویداد Evo، اخبار مهمی طی چند روز اخیر برای بازی‌های مبارزه‌ای ارائه شده است؛ از Tekken 8 و Street Fighter 6 گرفته تا Granblue Fantasy Versus: Rising و Guilty Gear Strive در این رویداد حضور داشته‌اند. به‌لطف اطلاعیه‌ای که چند لحظه پیش منتشر شد می‌توانید Fatal Fury: City of the Wolves را نیز به بازی‌های فوق اضافه کنید.

شرکت SNK شخصیت جدیدی را به فهرست مبارزان Fatal Fury: City of the Wolves اضافه کرده است. نام این کاراکتر کوین ریان بوده و افسر گروه SWAT است. کوین ریان برای اولین‌بار در بازی Garou: Mark of the Wolves معرفی شد و طبق گفته تیم سازنده، او وظیفه دارد که از شهر جنوبی محافظت کند.

کوین به همراه مارکی در خیابان‌های شهر پرسه می‌زنند و در جست‌وجوی شخص شروری به نام فریمن هستند. فریمن کسی است که بهترین دوست کوین را در گذشته به قتل رسانده. استودیوی SNK حرکات کوین را انفجاری، بسیار پرانرژی و فوق‌العاده مؤثر توصیف می‌کند. به وسیله لینک زیر می‌توانید تریلر معرفی این شخصیت را تماشا کند:

تماشا از یوتیوب

بازی مورد انتظار Fatal Fury: City of the Wolves در اوایل سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source

توسط elmikhabari.ir