در طی یک پخش زنده از Evo 2024، تام کنون، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی Riot Games، جزئیاتی از نحوه کسب درآمد از بازی مبارزه‌ای جدید این شرکت را فاش کرد.

اطلاعات جدیدی در مورد بازی 2XKO در جریان رویداد Evo 2024، در یک پنل زنده با حضور تام کنون، تهیه‌کننده اجرایی بازی و شان ریورا، مدیر بازی منتشر شد. در این پنل، تام کنون برخی از جزئیات اولیه درباره نحوه کسب درآمد از این بازی رایگان را فاش کرد.

کنون در آغاز صحبت‌های خود با هیجان اعلام کرد: «شما در این بازی می‌توانید بدون خرج کردن حتی یک دلار، بهترین بازیکن جهان شوید!» کمی بعد، او فاش کرد که تمام شخصیت‌های بازی را می‌توان بدون پرداخت پول درون بازی به‌دست آورد، اما این کار نیاز به تلاش و پشتکار دارد. بااین‌حال، کنون همچنین توضیح داد که رایت گیمز قصد دارد چگونه از این بازی درآمد کسب کند.

این تهیه‌کننده توضیح داد: «ما قصد داریم وسایلی را به شما بفروشیم، اما وقتی وسیله‌ای به شما می‌فروشیم، واقعا باکیفیت خواهد بود.» از جمله این وسیله‌ها می‌توان به استیکرهای قهرمانان مختلف با حالات چهره‌های مختلف (شبیه به بازی Legends of Runeterra) و لباس‌های جدید اشاره کرد. درواقع کنون و ریورا حتی یک لباس جدید برای Ahri نشان دادند. طبق گفته کنون، هم مدل و هم جلوه‌های بصری برای این لباس تغییر کرده است و همه لباس‌ها دارای انتخاب استاندارد ۹ رنگ مختلف (اصطلاح رایت برای تغییرات پالت رنگ) خواهند بود.

کنون همچنین گفت که این لباس Ahri را می‌توان در تست بازی آلفا لابز ازطریق اولین بتل پس بازی باز کرد که ظاهرا همزمان با تست اولیه اجرا می‌شود. به‌طور کلی، این سیستم کسب درآمد بسیار شبیه به رویکرد بازی League of Legends است، اگرچه هنوز اطلاعاتی درباره قیمت‌ها و جزئیات بیشتر منتشر نشده است

source

توسط elmikhabari.ir