به تازگی تریلری برای انیمه سریالی مدار: درباره حرکات زمین (Orb: On the Movements of the Earth) منتشر شده است. قبلاً و در سال گذشته میلادی اعلام شده بود که این انیمه سریالی قرار است در سال 2024 میلادی پخش شود و حالا نیز وب سایت و شبکه‌های اجتماعی این انیمه سریالی اولین تریلر رسمی را برای این انیمه سریالی درام و تاریخی منتشر کردند که نیم نگاهی از درون آن را به نمایش در می‌آورد.

این سریال به طور رسمی پخشش را در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی شروع خواهد کرد اما در حال حاضر هنوز تاریخ دقیق پخش آن به صورت رسمی اعلام نشده است. بازیگران اصلی که در این انیمه سریالی صداپیشگی شخصیت‌های کلیدی داستان را برعهده دارند نیز شامل مایا ساکاموتو در نقش رافال، کنجیرو سودا در نقش نوواک و شو هایامی در نقش هوبرت است.

استودیو مدهاوس (Studio MADHOUSE) که سابقه ساخت انیمه Frieren: Beyond Journey’s End را در کارنامه خودش دارد، مسئولیت تولید انیمه سریالی «مدار: درباره حرکات زمین» را برعهده گرفته است. در حال حاضر هنوز جزئیات مربوط به کسانی که در ساخت این انیمه سریالی دخیل هستند، اعلام نشده‌اند.

انیمه سریالی «مدار: درباره حرکات زمین» بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده و در مجموع هشت جلد از سپتامبر سال ۲۰۲۰ تا آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی در Weekly Big Comic Spirits از Shogakukan به چاپ رسیده است.

مسئولیت توسعه نسخه رسمی انگلیسی این اثر را Seven Seas Entertainment برعهده دارد و درباره داستان آن نیز می‌گوید:

«در اروپای قرن پانزدهم، بدعت‌گذاران در آتش سوزانده می‌شوند. انتظار می‌رود که جوانی باهوش به نام رافال در سنین پایین وارد دانشگاه شود و در مهم‌ترین رشته آن دوران یعنی الهیات تحصیل کند. اما رافال برای دلیل و منطق بیش از هر چیزی ارزش قائل است که او را به این نتیجه تکان دهنده می‌رساند که زمین به دور خورشید می‌چرخد و به دست Inquisition می‌افتد. یک دهه بعد، دو عضو انجمن Watch Guild یعنی اوزی جوان و گراس بدبین، صندوقچه سنگی مخفی‌ای پیدا می‌کنند که جزئیات اسرار کیهانی را که رافال از خودش به جای گذاشته است را شرح می‌دهد. آیا آن‌ها جرأت می‌کنند که با فروش این متون بدعت‌آمیز ستاره‌های خودشان را تغییر بدهند؟»


منبع crunchyroll

source

توسط elmikhabari.ir