با سیستم چهار چرخ محرک و یک بسته اختیاری یدک‌کشی، ماوریک هیبریدی اکنون می‌تواند تا ۴۰۰۰ پوند را بکشد، همان‌قدر که مدل اکوبوست این توانایی را دارد.

فورد به ماوریک پیکاپ محبوب خود به‌روزرسانی‌های بزرگی برای سال ۲۰۲۵ داده است. مهم‌ترین این به‌روزرسانی‌ها، اضافه شدن یک نسخه چهار چرخ محرک برای پیشرانه هیبریدی ۲.۵ لیتری است که توانایی یدک‌کشی و بارگیری آن را به مدل قدرتمندتر اکوبوست می‌رساند. همچنین، اپل کارپلی بی‌سیم و یک بخش جلویی جدید نیز به این خودرو اضافه شده است.

نسخه چهار چرخ محرک هیبریدی چیزی بود که مشتریان بیشترین درخواست را از فورد داشتند و شرکت نیز به این درخواست پاسخ داد. توان این خودرو از یک موتور چهار سیلندر این‌لاین آتکینسون که با یک موتور الکتریکی تک ترکیب شده و ۱۹۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۵ پوند-فوت گشتاور تولید می‌کند، تغییر نکرده است. مانند قبل، این سیستم به یک جعبه‌دنده اتوماتیک پیوسته متغیر (CVT) متصل است.

Ford Maverick Hybrid

اضافه کردن یک مجموعه چرخ‌های عقب محرک به همراه یک بسته اختیاری یدک‌کشی ۴K، ۲۰۰۰ پوند به ظرفیت یدک‌کشی اضافه می‌کند و به مجموع ۴۰۰۰ پوند می‌رساند. این ظرفیت با مدل ۲.۰ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر اکوبوست برابری می‌کند. اما ماوریک هیبریدی چهار چرخ محرک در حقیقت کمی از ظرفیت بارگیری خود را از دست می‌دهد و به ۱۴۰۰ پوند می‌رسد که از ۱۵۰۰ پوند کاهش یافته است.

برای ماوریک ۲۰۲۵ چهار نسخه وجود دارد: XL، XLT، Lariat، و Tremor. سه نسخه اول به‌طور استاندارد دارای پیشرانه هیبریدی هستند، در حالی که نسخه Tremor تنها با موتور ۲۳۸ اسب‌بخاری اکوبوست ارائه می‌شود. دیگر نسخه‌ها نیز می‌توانند با موتور ۲.۰ لیتری انتخاب شوند، اگر که آن گشتاور ۲۷۷ پوند-فوتی را ترجیح دهید. این موتور به یک جعبه‌دنده هشت‌سرعته اتوماتیک متصل است و مانند قبل، به‌طور استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

Ford Maverick Hybrid

از لحاظ ظاهری، ماوریک ۲۰۲۵ دارای یک جلوپنجره جدید و چراغ‌های جلوی جدید به شکل دندان‌های نیش است. داخل کابین یک صفحه‌نمایش لمسی ۱۳.۲ اینچی جدید با اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم وجود دارد. همچنین یک دوربین ۳۶۰ درجه و یک مودم 5G نیز موجود است که امکان به‌روزرسانی‌های از راه دور را فراهم می‌کند.

فورد هنوز قیمت کامل یا ارقام مصرف سوخت ماوریک ۲۰۲۵ را اعلام نکرده است اما می‌گوید مدل هیبریدی با محرک جلویی از ۲۷،۸۹۰ دلار شروع می‌شود که شامل هزینه مقصد نیز می‌شود. همچنین، فورد مدعی است که مدل هیبریدی با محرک جلویی هدف خود را برای مصرف سوخت ۴۲ مایل در هر گالن در شهر دارد و برای مدل هیبریدی با چهار چرخ محرک، این عدد به ۴۰ مایل در هر گالن می‌رسد. تحویل‌ها قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

source

توسط elmikhabari.ir