استودیو تارسیه، سازنده مجموعه محبوب Little Nightmares با انتشار تیزری کوتاه و مرموز اعلام کرد که رونمایی از پروژه جدید قرار است در افتتاحیه گیمزکام یعنی کمتر از سه هفته دیگر انجام شود.

اگر از طرفداران سری بازی‌های پلتفرمر با اتمسفر ترسناک باشید، قطعا مجموعه تحسین شده Little Nightmares اثر استودیو تارسیه را تجربه کرده‌اید. این استودیوی سوئدی برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ نسخه اول این مجموعه را روانه بازار کرد؛ اثری که توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده و تیم سازنده را مجاب به ساختن و عرضه دنباله آن یعنی بازی Little Nightmares 2 در سال ۲۰۲۱ کند.

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که پس از تصاحب استودیو تارسیه توسط گروه Embracer، وظیفه ساخت بازی Little Nightmares 3 اکنون برعهده استودیوی سوپرمسیو گیمز قرار گرفته است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی Tarsier Studios با انتشار تیزری کوتاه اتمسفر و حال‌وهوای پروژه جدید خود را نمایش داد. باتوجه‌به نمایش کوتاه از اثر جدید این استودیو، به‌نظر می‌رسد این بار هم شاهد یک بازی پلتفرمر با درون‌مایه ترس خواهیم بود. در ادامه شما را به تماشای این تیزر کوتاه اما جذاب و مرموز دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای دستپخت جدید استودیوی تارسیه آشنا شوید.

تماشای ویدیو از آپارات

اگرچه نام رسمی این اثر هنوز اعلام نشده است اما همان‌طور که احتمالا متوجه شده‌اید در انتهای ویدیو تیم سازنده اعلام کرد که بازی جدید قرار است به‌صورت رسمی در شب افتتاحیه مراسم گیمزکام یعنی در ناریخ ۳۰ مرداد (۲۰ اوت) رونمایی داده شود.

حال باید منتظر ماند و دید کمتر از سه هفته آینده استودیوی تارسیه می‌تواند با IP جدید خود همانند گذشته و مجموعه Little Nightmares توجهات را به سمت خود جلب کند یا خیر. لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir