تهران به عنوان پایتخت ایران و قلب اقتصادی و فرهنگی کشور به شهری بسیار پر جنب و جوش تبدیل شده است. رشد سریع شهری و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی که در دل این شهر وجود دارد موجب شده تهران مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرار بگیرد. یکی از الزامات سفر به تهران رزرو هتل و محل اقامت است. در این شهر هتل‌های شیک و مجللی با کامل‌‌ترین امکانات و خدمات رفاهی وجود دارد که‌ می‌توانند پاسخگوی نیازها و سلیقه‌های تمامی مسافران مانند مقامات، ورزشکاران، تجار، گردشگران و … باشد. اگر‌ می‌خواهید با بهترین هتل های تهران بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس یکی از لوکس‌‌ترین هتل‌های پنج ستاره است که در غرب تهران قرار دارد. این هتل شیک و مدرن دارای ساختمانی 20 طبقه با 400 واحد اقامتی مجهز است. از جمله اتاق‌های این مجموعه‌ می‌توان به سوئیت‌های جونیور، پرزیدنتال، خانوادگی، لاکچری، رویال و اتاق‌های دو تخته اشاره نمود که چشم انداز فوق العاده‌ای به تهران و کوه‌های زیبای اطراف آن دارند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل‌ می‌توان به رستوران ، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، باشگاه بیلیارد، پارکینگ و … اشاره نمود. هتل اسپیناس پالاس با توجه به موقعیت مکانی خوبی که دارد دارای دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر است و‌ می‌تواند یکی از لوکس‌‌ترین و بهترین هتل‌ها برای تجربه اقامتی رویایی در تهران باشد.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان عابدی ، خیابان 33

هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال یا همان هتل هیلتون از قدیمی‌‌ترین هتل‌های پنج ستاره و با شکوه تهران است که مقامات تا ورزشکاران بسیاری در آن اقامت داشته‌اند. این هتل مجلل از زیر مجموعه هتل‌های پارسیان است که در فضای 550 متری خود خدمات رفاهی بی نظیری را به مهمانان هتل ارائه‌ می‌دهد. اتاق‌ها و واحدهای اقامتی این هتل همگی مجهز به بهترین و کامل‌‌ترین امکانات و تجهیزات رفاهی هستند و فضایی شیک و زیبا دارند که اقامت در آن‌ها را بسیار لذت بخش نموده است. از دیگر امکانات رفاهی هتل‌ می‌توان به روم سرویس، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، زمین تنیس، خدمات تشریفات خودرویی، پارکینگ، فروشگاه سوغاتی، کافی شاپ و رستوران‌های بی نظیر با ارائه انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی اشاره نمود.

  • آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر

هتل پارسیان استقلال

هتل ویستریا

یکی دیگر از هتل‌های تهران که طرفداران بسیاری دارد هتل پنج ستاره ویستریا است. این هتل زیبا و مجلل توسط مهندسان کانادایی و ایرانی معروف ساخته شده است و از لوکس‌‌ترین هتل‌های شهر محسوب‌ می‌شود. در طراحی و دکوراسیون داخلی این هتل معماری نئوکلاسیک و دکوراسیونی زیبا به کار رفته است و واحدهای اقامتی مجهز و دلنشین آن اقامتی بی نظیر و راحت را برای مهمانان هتل به ارمغان‌ می‌آورد. لازم به ذکر است که واحدهای اقامتی این هتل از امکانات رفاهی و چشم انداز فوق العاده‌ای برخوردار است. هتل ویستریا مجهز به چندین رستوران مانند رستوران روف گاردن ، اسکای لانچ و … است که از بهترین رستوران‌های تهران هستند. مقامات، ورزشکاران و گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب‌ می‌کنند‌ می‌توانند دسترسی بسیار عالی به مکان‌های گردشگری و مراکز خرید و سایر مکان‌های مهم پایتخت داشته باشند.

  • آدرس: تهران، میدان قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی

هتل پارسیان انقلاب

یکی از بهترین هتل‌های تهران هتل پارسیان انقلاب است. این هتل با برخورداری از معماری زیبا و شیک و همچنین امکانات و خدمات با کیفیت‌ می‌تواند مقصدی اصیل برای گردشگران داخلی و خارجی باشد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل دارای کامل‌‌ترین امکانات رفاهی و دکوراسیونی زیبا است و مهمانان هتل‌ می‌توانند در آن‌ها اقامتی راحت و دل نشین را تجربه کنند. هتل پارسیان علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های با طراحی داخلی اصیل و ایرانی دارای رستورانی خاص با منویی کامل و فضایی صمیمی و دلنشین است. موقعیت مکانی بسیار عالی این هتل موجب شده بسیاری از مسافران آن را برای اقامت خود انتخاب کنند و با استفاده از مترو به راحتی نقاط مختلف شهر تهران دسترسی داشته باشند.

  • آدرس: تهران، خیابان طالقانی، بین ولی عصر و حافظ

هتل بزرگ ارم

این مجموعه تفریحی و رفاهی زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه کشور فعالیت دارد و بخشی از درآمدهای آن صرف نگهداری و حمایت از ایتام و انجام امور خیریه‌ می‌شود. هتل بزرگ ارم در یکی از خوش آب وهوا‌‌ترین مناطق تهران و در زمینی با مساحت بالغ بر 7 هکتار تاسیس شده است. این هتل زیبا فاصله اندکی با مکان‌های دیدنی مانند باغ موزه دفاع مقدس، کتابخانه ملی، پل طبیعت و گنبد مینا دارد. لازم به ذکر است که واحدهای اقامتی این هتل چشم اندازی عالی به کوه‌های شمالی دارد و فضای هتل نیز با آبنما‌ها و آبشارهای متعددی که دارد آن را به یک باغ ایرانی تبدیل کرده که پیاده روی در آن‌ می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. این هتل از امکانات و خدمات رفاهی بسیار مناسبی برخوردار است و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای دارد و توانسته به خوبی شرایط اقامتی بی نظیر را برای مهمانان خود فراهم نماید. موقعیت جغرافیایی خاص هتل موجب شده دسترسی عالی به مراکز خرید شهر، مراکز فرهنگی و اقتصادی داشته باشد.

  • آدرس: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، جنب روگذر شهید همت غرب

هتل المپیک آزادی

هتل المپیک آزادی یکی از برترین هتل‌های تهران است که در فاصله کوتاهی از پارک جنگلی چیتگر قرار دارد. واحدهای اقامتی این هتل چشم اندازی عالی به کوهستان‌های البزر و دماوند دارند و با توجه به فضای مملو از آرامش هتل مهمانان‌ می‌توانند تجربه اقامتی رویایی داشته باشند. هتل المپیک آزادی دارای 97 اتاق و سوئیت مجهز به بهترین امکانات رفاهی است. این هتل همچنین بخش‌های خدماتی دیگری نیز مانند رستوران‌های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، فروشگاه صنایع دستی، سالن همایش و کنفرانس و .. دارد. علاوه بر این از امکانات ورزشی مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، سالن بدنسازی و بیلیارد نیز برخوردار است. گردشگران با رزرو این هتل ضمن تجربه یک اقامت رویایی‌ می‌توانند دسترسی بسیار مناسبی به نقاط مختلف شهر داشته باشند.

  • آدرس: تهران، جنب درب غربی استادیوم آزدی

هتل المپیک تهران

رزرو هتل‌های بین المللی تهران با اسنپ تریپ

در کلان شهر تهران هتل‌های متعددی وجود دارد که در این میان هتل‌های بین المللی به دلیل برخورداری از شرایط و امکانات ویژه و موقعیت مکانی عالی از طرفداران بیشتری در میان گردشگران داخلی و خارجی برخوردارند. مسافران‌ می‌توانند برای رزرو بهترین هتل‌های بین المللی تهران به وب سایت اسنپ‌‌ترین از برترین مراجع رزرو هتل در کشور مراجعه کنند. در این وب سایت امکان مقایسه امکانات و شرایط هتل ها، تصاویر و موقعیت مکانی و هزینه آن‌ها فراهم شده است و کاربران‌ می‌توانند با بررسی گزینه‌های موجب و توجه به نظرات سایر کاربران در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن بهترین گزینه را برای اقامت خود در تهران رزرو کنند.

source

توسط elmikhabari.ir