در تابستان سال ۲۰۲۴ میلادی سریال‌ها و فیلم‌های بسیار خوبی روی سرویس‌های آنلاین به نمایش گذاشته شدند که توانستند توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خودشان جلب کنند و این در حالی است که فصل پاییز سال ۲۰۲۴ میلادی نیز پر از سریال‌ها و فیلم‌های امیدوار کننده است. سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس نیز آثار بسیار برجسته‌ای را برای پخش در ماه ابتدایی فصل پاییز یعنی سپتامبر (۱۱ شهریور – ۱۰ مهر) آماده کرده است که در ادامه به معرفی بهترین آن‌ها می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

فصل چهارم سریال Slow Horses

سریال «اسب‌های آرام» سریالی بسیار موفق و پربیننده برای سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس بوده و این سریال با هنرنمایی گری اولدمن در نقش اصلی توانسته توجه میلیون‌ها بیننده را در سه فصل ابتدایی خودش جلب کند. حالا پس از قسمت پایانی و پرتنش فصل سوم، همه بینندگان و طرفداران مشتاقانه منتظر فصل چهارم هستند، فصل چهارمی که بسیار انفجاری و مهیج خواهد بود.

سریال «اسب‌های آرام» بر اساس مجموعه رمان‌هایی نوشته مایک هرون ساخته شده و ترکیب بسیار زیبایی از درام جاسوسی کلاسیک و همچنین کمدی مدرن و تازه است و همین نیز سبب شده تا این سریال علاوه بر کسب جوایز مختلف در مراسم‌های متعدد، تحسین بسیار زیادی از سوی منتقدان و بینندگان دریافت کند. پخش فصل چهارم سریال «اسب‌های آرام» از تاریخ ۴ سپتامبر (چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) شروع می‌شود و در همان روز ابتدایی دو قسمت پخش شده و باقی قسمت‌ها به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

سریال La Maison

سرویس‌های آنلاین هر چند وقت باید آثار برجسته‌ای را به زبان‌های مختلف تولید کنند تا بتوانند سطح خودشان را ارتقا بدهند. سریال La Maison نیز سریالی فرانسوی و بسیار مهیجی به شمار می‌رود که قرار است روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش شود. اتفاقات این سریال در دنیای مُد جریان دارد و داستان دو خانواده را دنبال می‌کند که برای برتری در این زمینه با یکدیگر در رقابت و مبارزه هستند و همین نیز سبب شده تا نبردهای تجاری و رقابت‌های شخصی زندگی روزمره آن‌ها را در بر بگیرد. این سریال ۱۰ قسمتی درام بسیار مهیجی دارد که در آن‌ها بازیگرانی همچون لامبرت ویلسون، آمیرا کاسار و کارول بوکت هنرنمایی می‌کنند.

این سریال اثر جذابی برای سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که داستانی چشمگیر را با فیلم‌برداری خیره‌کننده ترکیب کرده و مطمئناً از آنجا که داستان آن در دنیای مُد است، می‌تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد. پخش این سریال از تاریخ ۲۰ سپتامبر (جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳) در سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس شروع خواهد شد.

سریال Midnight Family

سریال «خانواده نیمه شب» با الهام از مستندی به همین نام ساخته شده و داستان فعالیت‌های شبانه و غیرمعمول خانواده‌ای را دنبال می‌کند که رهبری آن را ماریگابی تامایو با بازی رناتا واکا در دست دارد. او در طول روز یک دانشجوی پزشکی است و در شب‌ها در خیابان‌های مکزیکوسیتی همراه با آمبولانس متعلق به خانواده‌اش به دنبال نجات جان افراد است.

سریال «خانواده نیمه شب» داستانی با احساسات زیاد و حقیقت است و مطمئناً سریال بسیار خوب و جالب‌توجهی برای سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس خواهد بود. ساخت این سریال را ناتالیا بریستاین، خولیو روجاس و گیبران پورتلا برعهده داشته‌اند و دو قسمت ابتدایی آن در تاریخ ۲۵ سپتامبر (چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳)‌ پخش خواهند شد و هشت قسمت باقیمانده نیز به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه عرضه خواهند شد.

فیلم Wolfs

فیلم سینمایی «گرگ‌ها» محصولی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که در آن دو ستاره بزرگ سینما یعنی برد پیت و جورج کلونی در کنار هم هنرنمایی می‌کنند. این دو نقش دو کارچاق‌کن به نام جک و نیک را بازی می‌کنند که به صحنه‌های جنایت فرستاده می‌شوند تا مشکلات و آشفتگی ایجاد شده را حل کنند و حالا نیز مجبور می‌شوند تا برخلاف میلشان با یکدیگر همکاری کنند. دادستان برجسته‌ای در نیویورک با بازی امی رایان مرتکب اشتباه بسیار بزرگی می‌شود که برای حل آن به این دو نفر نیاز دارد و حالا جک و نیک باید دست به کار شوند و همین نیز آن‌ها را وارد دنیایی پر از هرج و مرج می‌کند.

سکان کارگردانی فیلم «گرگ‌ها» را جان واتس در دست دارد و همان‌طور که در بالا گفته شده بود، بازیگران برجسته‌ای همچون برد پیت، جورج کلونی و امی رایان در این فیلم هنرنمایی می‌کنند و این در حالی است که آستین آبرامز و پورنا جاگاناتان نیز از جمله دیگر بازیگران فیلم محسوب می‌شوند. سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس بودجه زیادی را برای این فیلم در نظر گرفته و قرار است آن را به صورت محدود روی پرده سینماها اکران کند. پس از یک هفته یعنی در تاریخ ۲۷ سپتامبر (جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳) نیز این اثر روی خود سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود. این در حالی است که چراغ سبز ساخت دنباله‌ای برای این اثر سینمایی نیز داده شده است.

source

توسط elmikhabari