در تریلر سینمایی جدیدی که از بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 منتشر شده است، شاهد نبردهای بی‌پایان شخصیت اصلی با انواع دشمنان هستیم.

اکشن با خشونت بالا دقیقا همان چیزی است که بیشتر طرفداران از Warhammer 40,000: Space Marine 2 انتظار دارند. پیش از انتشار قریب‌الوقوع بازی، شرکت فوکوس اینترتینمنت و استودیوی سیبر اینتراکتیو تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند که نبردهای بی‌پایان جنگجویان با انواع دشمنان فضایی را نشان می‌دهد.

در بخش کمپین Warhammer 40,000: Space Marine 2 بازیکنان بار دیگر در نقش Demetrian Titus قرار می‌گیرند؛ کسی که به خط مقدم برمی‌گردد تا نیروهای Tyranid و نیروهای Chaos را سرنگون کند. در حالت‌های چندنفره Operations و Eternal War نیز بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را به شکل دلخواه شخصی‌سازی کنند و وارد نبرد شوند.

کلاس‌های متنوعی از روز عرضه در دسترس بازیکنان خواهد بود و هر کلاس دارای نقاط قوت و ضعف متفاوتی است. بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی بازی را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source

توسط elmikhabari.ir