استودیوی Full Circle اعلام کرد که ریبوت بازی Skate از مجموعه‌ی قدیمی و پرطرفدار اسکیت سواری EA، در سال ۲۰۲۵ وارد مرحله آزمایشی «دسترسی اولیه» خواهد شد. ظاهرا قرار است طی ماه‌های پیش رو، جزئیات بیشتری درباره این بازی منتشر شود. البته استودیوی توسعه دهنده بازی همین حالا هم کلیپ کوتاهی را با محوریت برخی حرکات نمایشی در این بازی منتشر کرده است.

براساس گزارش وبسایت Gamingbolt، ریبوت بازی Skate برخلاف دیگر بازی‌های این مجموعه به صورت free-to-play در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی شامل آیتم‌های ظاهری متعددی می‌شود که از طرح‌های هنری کف اسکیت بُرد گرفته تا رنگ چرخ‌ها و لباس بازیکنان را شامل می‌شود. برخی از این آیتم‌ها با بازی کردن آنلاک می‌شوند و برخی دیگر قابل خرید هستند. البته Full Circle تأکید کرده که آیتم‌های خریدنی بازی به هیچ وجه در برتری بازیکنان نسبت به یکدیگر تأثیر نخواهد داشت.

با این که هنوز بازه زمانی دقیق عرضه بازی Skate به صورت Early Access اعلام نشده است، استودیوی سازنده بازی قبلا اعلام کرده بود که این بازی پاییز امسال وارد پلی تست‌های کنسول خواهد شد. بنابراین باید در هفته‌های پیش رو انتظار انتشار اخبار دیگر را نیز داشته باشیم.

بازی Skate برای کنسول‌های بازی و از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir