موقعیت خورشید در فال روزانه

خورشید در موقعیت سنبله (Virgo)

فال روزانه فروردین
فال روزانه متولدین فروردین

امروز چه شکلی هستید؟! 😁
ویژگی اصلی شما مدیر بودن
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

فروردین ماهی عزیز…
اگر امروز دوستی باعث آزار و ناراحتی شما شد، بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و اگر کاری از دستتان برای حل مشکل برنمی‌آید خود را کنار بکشید. نگران نباشید مشکل به زودی حل خواهد شد و دوستتان نیز از رفتار خود پشیمان شده و از شما عذرخواهی خواهد کرد. این روزها درگیری‌های مادی موجب پریشان حالی خیلی از افراد شده است.

فال روزانه اردیبهشت
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز چه شکلی هستید؟! 😕
ویژگی اصلی شما با اراده و مصمم
سیاره شما زمین
سنگ ماه تولد زمرد
رنگ مورد علاقه صورتی جیغ
نقاط قوت سخت کوش، شجاع، صادق

اردیبهشت ماهی عزیز…
امروز روز فوق العاده برای ابراز خلاقیت‌هایتان در باغبانی است. بهتر است دستی به سر و روی گلدان‌هایتان زده و آن‌ها را به داخل خانه بیاورید. گیاهان جدید بکارید و از وجود آن‌ها در فضای خانه لذت ببرید. امروز دچار نگرانی‌هایی درباره وضعیت مالیتان شده که هیچ پایه و اساسی ندارند. این اضطرابات گذرا و رفتنی هستند. سعی کنید تمرکزتان را با این افکار پوچ بهم نریزید.

فال روزانه خرداد
فال روزانه متولدین خرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 🙄
ویژگی اصلی شما ارتباطات بالا
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه زرد
نقاط قوت شوخ طبع، خوش صحبت، همه کاره

خردادماهی عزیز…
امروز خبری غیر منتظرانه به گوش شما می‌‌رسد. در مرحله اول ممکن است گیج شوید و ندانید که این اطلاعات چه فایده‌ای دارند. توصیه می‌کنیم بعد از دانستن اطلاعات، آن را با فردی با تجربه در میان بگذارید. از این اخبار برای پیشرفت در کارها بهره بگیرید. اگر احساس کردید که ذهن شما بیش از حد درگیر این مسائل شده است، با انجام ورزش‌های جسمی از این دغدغه‌ها رهایی یابید و خود را برای روزهای سخت‌تر آماده کنید.

فال روزانه تیر
فال روزانه متولدین تیر

امروز چه شکلی هستید؟! 😂
ویژگی اصلی شما احساسی
سیاره شما ماه
سنگ ماه تولد مروارید
رنگ مورد علاقه نقره ای
نقاط قوت خود آموز بودن، پرورش دادن

تیرماهی عزیز…
زمان پرداختن به تفریح و گردش به شما نزدیک است و بزودی فرصت مناسبی برای لذت بردن پیدا خواهید کرد. ولی از هم اکنون در فکر آن نباشید و کارهای روزانه خود را با فکر کردن به آن دچار اخلال نکنید، در نظر داشته باشید که اکنون در هر جایی که هستید زیر ذره‌بین قرار دارید و عملکرد شما تحت نظر اطرافیانتان است. شما باید به دیگران نشان دهید که توانایی کنار گذاشتن احساسات خود را دارید و می‌توانید با تجربیات و دانش خود، سهم بزرگی در موفقیت اطرافیانتان داشته باشید.

فال روزانه مرداد
فال روزانه متولدین مرداد

امروز چه شکلی هستید؟! 😪
ویژگی اصلی شما خلاق بودن
سیاره شما خورشید
سنگ ماه تولد یاقوت
رنگ مورد علاقه طلایی
نقاط قوت شجاعت، راستی، اعتماد به نفس بالا

مردادماهی عزیز…
امروز شما بدون آن که دلیلش را بدانید به طور ویژه ای مثبت اندیش و پر از شور و هیجان هستید، حداقل در آغاز روزتان دلیل این خوشحالی را نخواهید دانست. اما در ادامه روز اخبار خوشحال کننده ای در رابطه با کار و مسائل اقتصادی به گوشتان خواهند رسید که به شما نشان می‌دهند حس درونیتان از آن چه قرار است برایتان پیش بیاید با خبر بوده است. به نفعتان است در ادامه روز نیز به ندای درونتان توجه کرده و از راهنمایی های آن استفاده کنید، زیرا در حال حاضر این حستان از قدرت فوق العاده ای برخوردار است. آن چه می‌تواند امروز را برای شما سخت کند شرایط دشوار موجود برای افراد نیازمند است، آنچه از دستتان بر می‌آید را انجام داده و بیش از آن خودتان را آزار ندهید.

فال روزانه شهریور
فال روزانه متولدین شهریور

امروز چه شکلی هستید؟! 🤩
ویژگی اصلی شما ریزبین
سیاره شما عطارد
سنگ ماه تولد زبرجد
رنگ مورد علاقه آبی دریایی
نقاط قوت دقیق، منظم، کارآمد

شهریورماهی عزیز…
امروز نه تنها خود بلکه اطرافیان تان نیز استرس دارند. شاید دلیلش عدم ثبات شرایطی است که در آن به سر می برید. خوشگذرانی خوب است اما باید میان آن و زندگی کاری‌تان تعادل برقرار کنید. به این توجه کنید که هیچ کس جز خودتان نمی‌تواند به شما کمک کند. پس زندگی تان را جدی بگیرید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. دوستی از راه دور به دیدن تان می‌آید، اگر چه به او علاقه ای ندارید اما بهتر است که با رویی خوش با او رفتار کنید زیرا هر چه باشد میهمان حبیب خداست.

فال روزانه مهر
فال روزانه متولدین مهر

امروز چه شکلی هستید؟! 😉
ویژگی اصلی شما هماهنگ بودن
سیاره شما زهره
سنگ ماه تولد عقیق
رنگ مورد علاقه صورتی کم رنگ
نقاط قوت سیاست مدار، جذاب

مهرماهی عزیز…
این اواخر بیشتر به اتفاقاتی که در زندگی شما و همچنین در اطرافتان می افتند فکر می‌کنید و با خودتان صداقت بیشتری دارید. این موضوع ریشه در درون گرایی شما در این اواخر دارد و می‌تواند به ایجاد تغییراتی بزرگ و جدی در زندگی شما منجر شود. تنها چیزی که برای ایجاد این تغییرات مهم لازم دارید صرف زمان و داشتن احساس تعهد کافی است. شما در مسیر خود به سوی پیشرفت مسافت زیادی را طی کرده‌اید، اگر راهتان را به همین صورت ادامه دهید قطعا به جاهای خیلی بهتری خواهید رسید. به هدف خود توجه داشته باشید، اما چشمانتان را چنان به هدف ندوزید که از منظره اطراف خود لذت نبرید و هیچ چیز دیگری نبینید.

فال روزانه آبان
فال روزانه متولدین آبان

امروز چه شکلی هستید؟! 😇
ویژگی اصلی شما با استقامت
سیاره شما پلوتون
سنگ ماه تولد یاقوت زرد
رنگ مورد علاقه سفید
نقاط قوت قدرتمند بودن، سازگاری

آبان ماهی عزیز…
امروز شما نیاز دارید شور و هیجانی که برای آغاز یک رابطه عاطفی جدید دارید را با شخصی که توجهتان را به خودش جلب کرده است در میان بگذارید. اما این کار می‌تواند کنترل اوضاع را از دست شما خارج کرده و یا حتی درگیری به وجود بیاورد. دلیل آن هم این است که شما بی آن که خودتان بخواهید و از روی هیجان بسیار ممکن است حرف‌هایی را به زبان بیاورید که حتی خودتان هم قصد گفتن آنها را نداشته‌اید و در طرف مقابلتان واکنش هایی منفی ایجاد کنید. با وجود این که هیچ لزومی ندارد احساسات خود را سرکوب کنید، نباید اجازه دهید احساسات افسار گسیخته زمام کارها را از دست شما خارج کنند.

فال روزانه آذر
فال روزانه متولدین آذر

امروز چه شکلی هستید؟! 🙂
ویژگی اصلی شما مدبر
سیاره شما مریخ
سنگ ماه تولد الماس
رنگ مورد علاقه قرمز مایل به زرد
نقاط قوت باهوش، قاطع، ماجراجو

آذرماهی عزیز…
امروز همه چیز به نظرتان عجیب و غریب می‌آید. احساس می‌کنید که شاید بد نباشد مسائل را کمی جدی تر بگیرید و از زاویه دید دیگری به آنها نگاه کنید. عدم تمرکز شما ممکن است بزرگ ترین دشمن این روزهایتان باشد پس کمی بیشتر برای خودتان وقت بگذارید. ورزش هایی چون یوگا می‌تواند به شما کمک کند. به دنبال راهی هستید تا عشق زندگی تان را سورپرایز کنید، تخیلات قوی شما می‌تواند در این راه به شما کمک کند. اگر اخیرا در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده‌اید، این کار تاثیر خوبی بر هردوی شما خواهد گذاشت طوری که همه چیز بعد از آن به خوبی پیش خواهد رفت. پس هر چه سریع تر برای آن اقدام کنید.

فال روزانه دی
فال روزانه متولدین دی

امروز چه شکلی هستید؟! 😨
ویژگی اصلی شما جاه طلبی
سیاره شما زحل
سنگ ماه تولد لعل
رنگ مورد علاقه خاکستری
نقاط قوت منظم بودن، شکیبایی

دی ماهی عزیز…
از آنجایی که انتظارش را نداشتید سرتان شلوغ شود تردید دارید که بتوانید همه آن‌ها را انجام دهید. قدم به قدم جلو بروید و به نوبت به کارهایتان رسیدگی کنید. به خودتان فشار نیاورید و همزمان چند کار مختلف را انجام ندهید. در غیر این صورت ترس از ناتوانی در انجام آنها وجود شما را فرا خواهد گرفت. به خودتان سخت نگرید و از کاه برای خودتان کوه نسازید. از امروز وارد دوره‌ای از نارضایتی از مسائل خانوادگی و ارتباطات خود با دیگران خواهید شد. یکی از دوستان یا نزدیکانتان ناگهان احساسات خود را به تندترین شکل ممکن بیان کرده و شما را تا حدی از خود ناراحت می‌کند که دلتان می‌خواهد خودتان را کنار کشیده و در لاک تنهایی خود فرو بروید.

فال روزانه بهمن
فال روزانه متولدین بهمن

امروز چه شکلی هستید؟! 😐
ویژگی اصلی شما هنجارشکن
سیاره شما اورانوس
سنگ ماه تولد یاقوت ارغوانی
رنگ مورد علاقه آبی
نقاط قوت انسان دوست، مدرن، تحلیل کننده

بهمن ماهی عزیز…
اگر این چند ماه اخیر اوضاع بر وفق مرادتان نبوده، دیگر نگران نباشید. بالخره تمامی مشکلات حل شده و روزهای آفتابی خود را به شما نمایان خواهند کرد. متاسفانه وقتی کارها طبق برنامه ای که داشته‌اید و با سرعت مورد نظرتان پیش نمی روند، کنترل عصبانیت و ناراحتیتان برای شما کار بسیار دشواری است. البته اطرافیانی دلسوز در کنار شما هستند که به هنگام سختی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. به شدت در فکر ایجاد رابطه‌ای عاطفی فرو رفته‌اید اگر از احساسات خود مطمئن هستید به مسیر خود ادامه دهید. 

فال روزانه اسفند
فال روزانه متولدین اسفند

امروز چه شکلی هستید؟! 😅
ویژگی اصلی شما دلسوز
سیاره شما نپتون
سنگ ماه تولد زمرد کبود
رنگ مورد علاقه بنفش
نقاط قوت آرمان گرایی، معنوی بودن

اسفند ماهی عزیز…
زمانی که بدون احساس امنیت و با اجبار دیگران عملی را انجام می‌دهید اصلاً احساس خوبی نخواهید داشت. با این حال شما می‌دانید که برای گرفتن تصمیم‌های مهم بایستی صبور باشید. اگر کسی بخواهد شما را وادار به انجام کاری کند خیلی واضح و بدون هیچ هراسی، حد و حدود خود و او را برایش یادآوری کنید. زمانی که سر و صداهای اطرافتان شما را عصبی و سردرگم کرده‌اند، سکوت بهترین دوست شماست که کمک می‌کند به صدای قلبتان گوش کنید.

source

توسط elmikhabari.ir