در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم مایکی ۱۷ منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، برادران وارنر بامداد امروز اولین تریلر فیلم Mickey 17 را منتشر کرد که در طول این تریلر با شخصیت مایکی بارنز آشنا می‌شویم که در طول فیلم بارها کشته می‌شود و سپس یک کلون جایگزین او خواهد شد.

اما در ادامه شاهد آن هستیم که دو کلون مایکی باید برای بقا با یکدیگر مبارزه کنند و باعث ایجاد مشکلات زیادی می‌شوند. اولین تریلر فیلم Mickey 17 حاوی طنز و بی‌پروایی بونگ جون هو هم است و می‌توان امضای این کارگردان را در صحنه‌های مختلف این فیلم علمی تخیلی مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رابرت پتینسون، مارک رافلو، تونی کولت، نائومی آکی، استیون یئون، هالیدی گرینجر، آناماریا وارتولومئی، چلسی لی، آناماریا وارتولومئی، استیو پارک، پتسی فران، توماس ترگوس، آنگس ایمری و دنیل هنشال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mickey 17 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بونگ جون هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده دارد. این فیلم اقتباسی از رمان Mickey 7 اثر ادوارد اشتون است.

بونگ جون هو که برای فیلم Parasite موفق شد ۳ جایزه اسکار دریافت کند، طی این سال‌ها آثار دیگری چون فیلم Barking Dogs Never Bite، فیلم Memories of Murder، فیلم The Host، فیلم Mother، فیلم Snowpiercer و فیلم Okja را نیز کارگردانی کرده است. تمرکز فیلم Mickey 17 روی مردی به‌نام مایکی بارنز است که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده می‌شود.

هر زمانی‌که مأموریت خطرناک یا حتی انتحاری وجود داشته باشد، این مأموریت به میکی داده می‌شود. پس از هر بار مرگ، او با بدن جدیدی بازسازی می‌شود که بسیاری از خاطرات او دست نخورده باقی‌مانده است. پس از ۱۶ بار مرگ، مایکی ۱۷ شرایط قرارداد خود را متوجه می‌شود.

فیلم Mickey 17 قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۲ بهمن ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما برود.

source

توسط elmikhabari.ir