دو سال پس از موفقیت انیمه Cyberpunk: Edgerunners، اوایل این ماه بود که سی‌دی پراجکت تایید کرد که برنامه‌های زیادی برای ساخت انیمیشن‌های بیشتر از بازی Cyberpunk 2077 دارند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن جدیدی براساس بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ معرفی شده است. به نقل از GamingBolt، نتفلیکس و سی‌دی پراجکت رد تایید کردند که در حال همکاری مشترک برای ساخت یک انیمیشن سریالی جدید براساس دنیای بازی سایبرپانک هستند.

به همین منظور تیزری کوتاه منتشر شده است که در آن خبر از بازگشت به نایت سیتی می‌دهد، اما اکنون اطلاعات بیشتری مثل داستان و اتفاقات به‌همراه شخصیت‌ها و دوره زمانی آن مشخص و منتشر نشده است. در هر حال طبق توصیف یوتیوب، اطلاعات جدید به‌زودی منتشر خواهد شد، اما می‌توانید پیش از آن تیزر معرفی انیمیشن جدید سایبرپانک را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اکتبر سال گذشته بود که سی‌دی پراجکت رد از همکاری با شرکت Anonymous Content برای ساخت یک پروژه لایو اکشن از دنیای سایبرپانک خبر داده بود، اما از آن زمان اطلاعات بیشتری منتشر نشده است. همچنین CDPR اخیرا از احتمال ساخت فصل دوم انیمه Cyberpunk Edgerunners خبر داده بود که بامداد امروز اشاره‌ای به بازگشت این انیمه نشد. علاوه‌براین دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز در دست ساخت است که به‌نظر می‌رسد هنوز فاصله زیادی تا عرضه این بازی داریم.

source

توسط elmikhabari.ir