با توجه به انواع ایردراپ‌های تلگرامی و همچنین قابلیت استوری گذاشتن در تلگرام پرمیوم، ارتقاء تلگرام استاندارد بسیار جذاب به نظر می‌رسد. متاسفانه خرید تلگرام پرمیوم به صورت مستقیم برای ما ایرانیان امکان پذیر نیست و باید به روش‌های مختلف آن را امتحان کنیم. در ادامه بهترین روش خرید تلگرام پرمیوم با Ton Coin را بررسی خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که ارتقاء تلگرام پرمیوم با تون کوین به چندین روش انجام می‌شود که برخی از آن ها بدون لاگین کردن است و امنیت بسیار پایینی دارد.

fragment telegram premium | تهیه اشتراک تلگرام پرمیوم با فرگمنت

Fragment یک پلتفرم رایگان است که معاملات کلکسیونی بین کاربران و خرید خدمات از اشخاص ثالث را آسان می‌کند. از فروش مستقیم، امن و ناشناس و همچنین حراج‌های عمومی پشتیبانی می‌کند که همه می‌توانند در یک دوره زمانی شرکت داشته باشند. Fragment همچنین تعامل شما را با برخی از خدمات شخص ثالث، مانند خرید Premium تلگرام، تبلیغات تلگرام یا برداشتن جوایز سازنده محتوا، تسهیل می‌کند. فرگمنت یک پلتفرم مزایده‌‎ای برای خرید و فروش شماره مجازی و Username تلگرام نیز می‌‌باشد.

در این پلتفرم مبنای خرید و فروش ارز دیجیتال Ton است و در حال حاضر امن‌ترین روش خرید تلگرام پرمیوم با Ton استفاده از سایت فرگمنت می‌‌باشد. برای ارائه شفاف این خدمات، Fragment از TON که یک فناوری بلاک چین است و توسط تلگرام توسعه یافته، بهره کامل می‌برد. اگر قبلا از پلتفرم‌های مشابه استفاده کرده‌اید، ادامه دهید و حساب تلگرام و کیف پول TON خود را به Fragment متصل کنید. در ادامه این مقاله مرحله به مرحله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

چگونه برای اشتراک تلگرام پرمیوم با فرگمنت پرداخت کنیم؟

Fragment برای تراکنش‌های سریع، امن و ناشناس به فناوری بلاک چین TON متکی است و به شما امکان می‌دهد تا Toncoin را برای کالاها و خدمات مبادله کنید. برای پرداخت با Toncoin، باید یک کیف پول راه اندازی کنید و آن را به‌عنوان برنامه‌ای در نظر بگیرید که وجوه شما را حفظ می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که با سایر کاربران و برنامه‌های موجود در بلاک چین TON از جمله Fragment تعامل داشته باشید. هنگامی که کیف پول شما راه‌اندازی شد، می‌توانید تونکوینی را که خریداری کرده‌اید را نگه دارد تا در Fragment و صرافی‌های مشابه خرج کنید.

اولین مرحله نصب کیف پول Tonkeeper

برای تهیه اشتراک تلگرام پرمیوم ارزان لازم است که کیف پول تون کیپر را از طریق گوگل پلی، اپ استور و یا مایکت نصب کنید. مراحل نصب آن نیز بسیار ساده است و نیاز به یک موجودی اولیه خواهد داشت.

  • پس از دانلود فایل اصلی مراحل نصب را به دقت انجام دهید و کلمات بازیابی را در یک جای امن یاد داشت کنید.
  • تمامی اطلاعات مورد نیاز مانند ایمیل، رمز عبور و … را به‌درستی وارد کنید چرا که برای جابه‌جایی و تایید انتقال به آن‌ها نیاز خواهید داشت.
  • اولین مرحله شارژ حساب خود را با مقدار بسیار کم تون انجام دهید تا از کارکرد صحیح آن اطمینان یابید.
  • سعی کنید اکستنشن اختصاصی دسکتاپ آن را نیز نصب کرده تا مراحل انجام کار ساده‌تر شود.

دومین مرحله ثبت نام در فرگمنت

در صورتی که اکانت تلگرام شما حالت اسپم و یا محدود شده است، بهتر است که برای سایت فرگمنت ثبت نام نکنید تا دچار مشکل نشوید.

  • به سایت ” https://fragment.com/” وارد شوید.
  • سپس کیف پول خود را طبق مراحل گفته شده در داخل سایت به فرگمنت متصل کنید.
  • از بالای صفحه روی گزینه “Premium” کلیک کنید.
  • از دو گزینه نمایش داده شده عبارت ” buy a premium for user” را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که کیف پول تون کیپر شما به درستی متصل شده باشد، از شما درخواست می‌شود که آدرس تلگرام یا همان نام کاربری خود را وارد کنید.
  • یکی از پلن های 3 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه را انتخاب کنید.
  • مبلغ ارز دیجیتال Ton که از شما درخواست می‌شود را بواسطه تون کیپر پرداخت کنید.
  •  پس از تایید پرداخت از سمت سرور اصلی تلگرام امکانات جدید به پنل شما اضافه خواهد شد.

 

خرید تلگرام پرمیوم یک ماهه با ارز دیجیتال تون

در حال حاضر امکان خرید تلگرام پرمیوم با استفاده از تون به صورت رسمی وجود ندارد. مگر این که از سایت‌های غیر رسمی خرید و فروش اکانت تلگرام، اشتراک مورد نیاز خود را تهیه کنید. دقت کنید که برای خرید تلگرام پرمیوم یک ماهه معمولا هزینه بسیار بیشتری پرداخت خواهید کرد و چالش جابه‌جایی حساب کاربری نیز برای شما وجود دارد. به همین دلیل، فرگمنت حداقل اشتراکی که ارائه می‌دهد اشتراک 3 ماهه است. از طرفی برای فعال سازی تلگرام پرمیوم 1 ماهه ورود به حساب کاربری شما الزامیست که این نشان از امنیت پایین آن است و مشکلات بسیار زیادی دارد!

دانلود تلگرام پرمیوم و پرداخت با ربات Ton

برخی از کانال های تلگرامی و یا سایت‌های فیشینگ به شما پیشنهاد دانلود و نصب تلگرام پرمیوم مود شده و همچنین پرداخت Ton بواسطه ربات تلگرامی را می‌دهند. دقت کنید نسخه تلگرامی مود شده‌ای که دانلود کرده و حساب کاربری خود را به آن منتقل می‌کنید هر لحظه امکان قفل شدن را دارد و می‌تواند حساب را به صورت دائم مسدود کند. اگر قصد خرید تلگرام پرمیوم با ربات تلگرامی و سپس فعالسازی تلگرام پرمیوم را دارید، حتما سراغ گزینه‌های معتبر با تیک آبی تلگرام بروید تا اکانت کاربری شما قابل پیگیری باشد.

خرید تلگرام پرمیوم بدون لاگین

در صورتی که قصد خرید تلگرام پرمیوم با TON بدون لاگین را دارید تنها سایت خارجی که به شما چنین امکانی میدهد Fragment است. دیگر سایت‌ها نیاز به دسترسی مستقیم به حساب کاربری شما خواهند داشت چرا که اکانت تلگرامی با شماره ایرانی غیرقابل ارتقاء است. با این حال برخی از سایت‌های فروش شماره مجازی در ایران که خدمات تلگرام پریمیوم نیز به فروش می‌رسانند امکان خرید و فروش تلگرام پریمیوم بودن لاگین را به شما خواهند داد. به یاد داشته باشید که اکانت تلگرام پریمیوم 3 ، 6 و 12 ماهه چنین قابلیتی دارد و اکانت‌های روز شمار و ماهیانه چنین قابلیتی نخواهند داشت.

خرید تلگرام پرمیوم با not coin بهتر است یا تون کوین

کسانی که از ربات نات کوین استفاده می‌کنند می‌توانند با استفاده از ربات اصلی اکانت خود را از حالت استاندارد به حالت پریمیوم تبدیل کنند. دقت کنید که در این حالت فی پرداختی شما بیشتر است و اکانت تلگرام پریمیوم گران‌تر خواهد شد. به همین دلیل کسانی که به دنبال تلگرام پریمیوم رایگان و یا تلگرام پریمیوم ارزان هستند به هیچ وجه نباید از چنین روشی استفاده کنند. در صورتی که نات کوین خود را در صرافی‌های معتبر تبدیل به تون کوین کنید به مراتب نتیجه بهتری خواهید گرفت.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت جامع و کامل به “راهنمای خرید تلگرام پرمیوم با “Ton پرداختیم، در صورتی که سوال و چالشی ذهن شما را به خود مشغول کرده است می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید. در پایان اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از نکات مطرح شده خدمت شما عزیزان ارائه کنیم باید به سایت Fragment اشاره نماییم. در حال حاضر تنها سایت امنی که به شما اجازه خرید تلگرام پریمیوم با تون را میدهد، سایت فرگمنت است.

البته یک سایت ایرانی معتبر که معروف به شماره مجازی است، خدمات تلگرام پریمیوم را نیز ارائه می‌دهد. در این سایت امکان پرداخت هزینه اشتراک تلگرام پریمیوم با ارز دیجیتال TON وجود دارد و کارمزد بسیار کمی هم از این بابت دریافت می‌کند. اگر به دنبال استفاده از انواع ایردراپ‌های تلگرامی هستید به نسخه پریمیوم تلگرام نیاز خواهید داشت، چرا که شانس دریافت ایردراپ برای شما دوبرابر خواهد شد.

source

توسط elmikhabari.ir