دو هفته پس از انتشار Concord و در میان استقبال ضعیف منتقدین، تعداد بسیار کم بازیکنان و فروش بسیار پایین آن، سونی اعلام کرد که سرورهای این بازی برای همیشه خاموش خواهند شد و وجه پرداختی خریداران نیز به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

حالا در گزارشی از کوتاکو ادعا شده است که رایان الیس، کارگردان بازی Concord که پیش از این کارگردان خلاق Destiny 2 در بانجی بود، از سمت خود کناره‌گیری کرده است. البته او همچنان در استودیوی فایرواک حضور دارد و ظاهرا به تیم پشتیبانی شرکت پیوسته است.

گزارش مذکور ادعا می‌کند که آینده Concord و استودیوی سازنده آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مدتی پیش تایید شد که فایرواک و سونی به صورت داخلی در حال تصمیم‌گیری برای آینده این بازی هستند. اکنون نیز کوتاکو به نقل از سه منبع ناشناس ادعا می‌کند که سونی هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفته است و کارمندان فایرواک همچنان در تاریکی به سر می‌برند.

ظاهرا برخی از کارمندان، فایرواک را ترک کرده‌اند و برخی دیگر انتظار اخراج گسترده یا حتی تعطیلی کامل استودیو را دارند. توجه داشته باشید که این‌ها گمانه‌زنی‌های داخلی هستند و هنوز هیچ خبری به طور رسمی تایید نشده است. در هر صورت برخی از کارکنان همچنان نسبت به بازگشت Concord بدبین هستند و گمان می‌کنند که استودیو در آینده بازی کاملا جدیدی را توسعه خواهد داد.

سونی در آوریل سال گذشته (فروردین ۱۴۰۲) اعلام کرد که فایرواک را تصاحب کرده و این شرکت به مجموعه استودیوهای فرست‌پارتی پلی استیشن اضافه شده است. لطفا برای دریافت اطلاعات تکمیلی در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

source

توسط elmikhabari.ir