برند ایکس باکس و مجموعه بازی‌های Halo در ماه نوامبر سال ۲۰۲۶، بیست و پنجمین سالگرد تأسیس خود را پشت سر می‌گذارند. حالا به نظر می‌رسد که مایکروسافت از همین حالا درحال تدارک برنامه‌های ویژه‌ای به این مناسبت است.

جان فرند، رئیس بخش مصرف کنندگان ایکس باکس در مصاحبه اخیر خود با مجله‌ی License Global، ضمن اشاره به مجموعه‌ی متنوعی از بازی‌های جدید و کلاسیکی که مایکروسافت در اختیار دارد، به طور مختصر به برنامه‌های این شرکت برای ۲۵ سالگی تأسیس برند کنسول‌های ایکس باکس و عرضه بازی‌های Halo در سال ۲۰۲۶ اشاره کرده است.

وبسایت Gamingbolt به نقل از مدیر ایکس باکس در اینباره می‌نویسد: «ما درحال آماده سازی برنامه‌های خود برای بیست و پنجمین سالگرد ایکس باکس و Halo هستیم. ما میراث و تاریخچه بسیار غنی را در اختیار داریم که جامعه مخاطبان آن سال‌ها است به فعالیت خود ادامه می‌دهند و این اتفاق شایسته‌ی بزرگداشت است.»

این‌که مایکروسافت چه برنامه‌هایی را برای این منظور پیش بینی کرده است، هنوز مشخص نیست؛ اما اگر دنباله‌ی شایعات و گمانه زنی‌هایی که در این مدت مطرح شده است را بگیریم، به سرنخ‌هایی خواهیم رسید. به عنوان مثال گفته می‌شود که مایکروسافت نسخه‌ی ریمستر بازی Halo: Combat Evolved را در دست ساخت دارد. حالا می‌توان گفت که بیست و پنجمین سالگرد ایکس باکس و Halo زمان مناسبی برای عرضه این بازی به نظر می‌رسد.

از طرفی مایکروسافت با صرف نظر از معرفی نسخه بین نسلی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس، مستقیما آماده‌ی معرفی نسل جدید کنسول‌های خود می‌شود. از طرفی گفته می‌شود که شاید این اتفاق در سال ۲۰۲۶ و زودتر از عمر معمول کنسول‌های هر نسل عملی شود. همچنین شایعه شده که ایکس باکس در این نسل علاوه بر یک کنسول معمولی خانگی، یک کنسول دستی قابل حمل را نیز معرفی خواهد کرد؛ حالا اگر فرض کنیم که این محصولات در سال ۲۰۲۶ معرفی و عرضه شوند، هیچ زمانی بهتر از بیست و پنجمین سالگرد ایکس باکس و Halo نخواهد بود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir