شرکت کپکام با سرعت تقریبا ثابتی به انتشار بازی‌های جدید Resident Evil ادامه می‌دهد و در عین حال تلاش می‌کند تا آثار قدیمی این مجموعه را نیز دوباره به مخاطبان ارائه دهد. سه نسخه اول و اورجینال Resident Evil تا همین چند وقت پیش روی دستگاه‌های مدرن غیرقابل بازی بودند؛ هرچند که اوایل امسال نسخه اول مجموعه به GOG آمد و کمی بعد از آن Resident Evil 2 به این پلتفرم اضافه شد.

حالا قرار است که نسخه اورجینال Resident Evil 3 نیز از این قاعده پیروی کند. لحظاتی پیش صفحه رسمی GOG در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که بازی Resident Evil 3: Nemesis در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۴ مهر ۱۴۰۳) برای پلتفرم مذکور منتشر خواهد شد. در GOG می‌توانید منتظر عرضه مجدد این بازی به همراه گزینه‌های رندر جدید، پشتیبانی کامل از کنترل‌های مدرن و دیگر بهبودهای مرتبط با کیفیت و پولیش باشید.

این بدان معنا است که سه‌گانه اورجینال Resident Evil سرانجام تا پایان این هفته در دسترس مخاطبان قرار خواهند گرفت و طرفداران پروپاقرص این سری دوباره می‌توانند به تجربه آثار مورد علاقه خود بپردازند. باید منتظر ماند و دید که آیا کپکام برنامه‌ای برای انتشار بازی‌ها قدیمی دیگر دارد یا خیر. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

source

توسط elmikhabari.ir