طرفداران بخش گیمفا و هیدئو کوجیمای کبیر می‌توانند از اخبار جدید مربوط به فیلم Death Stranding لذت ببرند و هیجان‌زده شوند.

البته خبر جدیدی از دنباله‌ی جهان گیمینگ این اثر منتشر نشده است. سایت Deadline در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ تایید کرده بود که فیلم مذکور در دست ساخت قرار دارد. نزدیک به یک سال از خبر هیجان‌انگیز استودیو A24 که به همکاری با شرکت Kojima Productions، برای ساخت نسخه‌‎ی لایو اکشن Death Stranding، اشاره کرده بود می‌گذرد. از آن زمان تاکنون اطلاعات و جزئیات جدیدی مربوط به این فیلم منتشر نشده است. شایعات در مورد لیست بازیگران بیشمار بوده‌اند. به گفته‌ی این شایعات الکساندر ری پینتل، جورجیو حداد و ساموئل جانسون در این اثر حضور خواهند داشت. با این وجود نه کوجیما و نه A24 هیچ یک از آنها را رد یا تایید نکرده‌اند. در حین مصاحبه‌ای با مجله و سایت Variety کوجیما، در مورد فیلم این بازی و سوال اینکه آیا آن را کارگردانی خواهد کرد یا نه، اینگونه گفت که:

من فقط عنوان Death Stranding را به شکل یک بازی و در جهان گیمینگ تصور کرده است. مردم به من می‌گویند که این بازی حس یک اثر سینمایی را دارد. البته من آن را به عنوان یک بازی ساخته بودم. کارگردانی، طراحی محیط، داستان آن. همه چیز با دید گیمینگ ساخته شده بودند. به همین دلیل است که من از پرسپکتیو یک اثر سینمایی به آن نگاه می‌کنم. آن پروژه‌ها کودکان من هستند و من عاشق فیلم‌ها هستم. به همین دلیل می‌خواهم چیزی باشد که طرفداران فیلم از آن واقعاً لذت ببرند! من فیلم‌نامه و داستان آن را مدیریت می‌کنم و در پروسه‌ی ساخت شرکت خواهم کرد. اما در جواب سوال شما، آن را کارگردانی نخواهم کرد. حالا که سه پروژه‌ی جدید در دست ساخت دارم، نمی‌توانم این کار را انجام دهم. من یک کارگردان که می‌توانم به او اعتماد کنم، انتخاب خواهم کرد. شاید زمانی که فیلم وارد فاز سوم شود، همه چیز تغییر کند. شاید من یک فیلم را کارگردانی کنم، شاید Kojima Productions یک فیلم بسازد. هیچکس نمی‌داند.

منبع: Collider

source

توسط elmikhabari.ir