بازی Black Myth: Wukong پیش از عرضه نظر گیمرهای زیادی را جلب کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این موضوع زمینه‌ساز فروش فوق‌العاده محصول شده است. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت به‌نقل از دین تاکاهاشی گزارش داد، کن کوتاراگی، مدیرعامل سابق پلی استیشن اخیرا آمار جدیدی از فروش بلک میث: ووکونگ را در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۴ منتشر کرد.

کن کوتاراگی در جریان نمایشگاه Tokyo Game Show اعلام کرد که بازی Black Myth: Wukong استودیو Game Science در نخستین ماه عرضه بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی تحسین‌شده پس از انتشار موفق به فروش ۱۰ میلیون نسخه شد؛ درحالی‌که تنها در عرض دو هفته به فروش خیره‌کننده ۱۸ میلیون نسخه دست یافت.

بازی Black Myth: Wukong در حالی به فروش ۲۰ میلیون نسخه‌ در عرض یک ماه دست می‌یابد که بازی Hogwarts Legacy تقریبا در طول یک سال ۲۲ میلیون نسخه فروخت و فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در یک سال به ۲۰.۲۸ میلیون نسخه رسید. بازی بلک میث: ووکونگ درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.

source

توسط elmikhabari.ir