استودیو دی‌سی با انتشار دنباله فیلم Joker یعنی فیلم سینمایی Joker: Folie á Deux در هفته‌های آینده، قرار است توجه بیشتری را به خودش جلب کند و این در حالی است که به تازگی پخش نسخه فرعی فیلم بتمن یعنی سریال پنگوئن (Penguin) از شبکه اچ‌بی‌او شروع شده است، سریالی که توانسته تحسین منتقدان و همچنین بینندگان را از آن خودش کند.

با این حال، خبرهای جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند دی‌سی همان مسیری را دنبال می‌کند که کمپانی سونی با کاراکترهای مرتبط با مرد عنکبوتی مارول دنبال می‌کند، مسئله‌ای که ممکن است برای برخی از افراد نگران‌کننده باشد چراکه این استودیو در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای آن است تا پروژه‌های بیشتری را حول محور شخصیت‌های بیشتری از دنیای بتمن خلق کند.

طبق گزارش‌های تازه منتشر شده، استودیو دی‌سی در حال توسعه پروژه‌ای حول محور شخصیت بین و دث‌استروک است و نویسندگی فیلم‌نامه این اثر سینمایی را نیز متیو اورتون برعهده داشته است، کسی که اخیراً فیلم‌نامه فیلم Captain America: Brave New World را قلم زده است. استودیو دی‌سی با فیلم سینمایی «جوکر» توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند، کاراکتری که شخصیتی نمادین بود و داستان آن نیز به اندازه کافی در بین مخاطبان آشنا بود و همین نیز زمینه‌سازی‌های لازم را برای موفقیت آن مهیا کرده بود.

Joker: Folie á Deux

بین و دث‌استروک کی هستند؟

شخصیت بین یکی از شخصیت‌های نسبتاً جدید اضافه شده به لیست دشمنان بتمن است، شخصیتی که توسط نویسنده چاک دیکسون و هنرمند گراهام نولان در اوایل دهه ۹۰ میلادی خلق شده است. خاستگاه این شخصیت نشان می‌دهد که او در یک زندان در جزیره‌ای کارائیبی به دنیا آمده و بزرگ می‌شود، جایی که او در مبارزه مهارت پیدا می‌کند و چیزهای زیادی را از جنایت‌کاران بین‌المللی می‌آموزد.

قدرت بسیار زیاد او نیز نشأت گرفته از آزمایش استروئید بی‌رحمانه‌ای است که باعث شده تا او قدرت فیزیکی بسیار زیادی کسب کند اما برای اینکه توانایی‌های خودش را حفظ کند، باید همچنان از این مواد استفاده کند. این شخصیت در خط داستانی Knightfall برجسته شد، جایی که او به طرز بسیار معروف کمر شخصیت بتمن را شکست. این خط داستانی در فیلم شوالیه تاریکی بر می‌خیزد (The Dark Knight Rises) کریستوفر نولان اقتباس شد و در آن، تام هاردی نقش شخصیت بین را به شکلی دوست‌داشتنی و جذاب به نمایش گذاشته بود.

از سوی دیگر نیز دث‌استروک در سال ۱۹۸۰ میلادی به‌عنوان یک شرور سطح بالا برای Teen Titans معرفی شد اما در ادامه تبدیل به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های شرور دی‌سی شد. این اثر توسط نویسنده مارو ولفمن و هنرمند جورج پرز ساخته شده و در سریال لایو اکشن Titans نیز توسط ایسای مورالس به تصویر کشیده بود و این در حالی است که در فیلم‌های دی‌سی ساخته زک اسنایدر، جو مانجلیو قرار بود ایفاگر این نقش باشد.

در مقطعی، دث‌استروک قرار بود شخصیت شرور اصلی در فیلم سینمایی «بتمن» به کارگردانی و بازیگری بن افلک باشد، پروژه‌ای که در نهایت به سرانجام نرسید. در حال حاضر جزئیات بیشتری حول محور فیلم «بین و دث‌استروک» در دست نیست اما جدیدترین اثر از دی‌سی یعنی فیلم Joker: Folie à Deux در جشنواره فیلم ونیز به نمایش در آمده و قرار است در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ میلادی اکران شود.

source

توسط elmikhabari