مدیر ارشد و سابق اپل، مراد اکباک، که تجربه‌‌ای طولانی ردر زمینه هوش مصنوعی دارد، به تیم سامسونگ پیوست. طبق گزارش‌ها، اکباک قرار است مدیریت مرکز جدید هوش مصنوعی سامسونگ را بر عهده بگیرد.

به‌گزارش pymnts، مرکز تازه تاسیس هوش مصنوعی سامسونگ، قصد دارد تیم‌های مختلفی از کالیفرنیا و تورنتو را در یک مجموعه جمع کرده و بر روی بهبود عملیات و بهره‌وری هوش مصنوعی‌اش تمرکز کند.

راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ با مدیریت مراد اکباک، مرکز جدید هوش مصنوعی سامسونگ در آمریکای شمالی را افتتاح می‌کند

Murat Akbacak در دوران حضورش در اپل، نقش مهمی در توسعه و بهبود سیری داشت و استراتژی‌های کلیدی برای شخصی‌سازی و توسعه هوش مکالمه محور و چندوجهی برای دستیار مجازی اپل طراحی و اجرا کرد.

این مهارت‌ها و تجربیات باعث شده تا سامسونگ به دنبال او باشد تا از توانایی‌های او برای ارتقاء قابلیت‌های بیکسبی، دستیار مجازی سامسونگ، و بهبود هوش مصنوعی در اکوسیستم محصولات خود بهره ببرد.

هرچند که سامسونگ نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده، اما تحلیل‌‌ها حاکی از آن است که این شرکت با اتکا به تجربه‌ی اکباک و سپردن مدیریت مرکز جدید هوش مصنوعی سامسونگ، به دنبال افزایش رقابت‌پذیری در این حوزه است. انتظار می‌رود غول فناوری کره‌ای بتواند با بهره‌گیری از تخصص اکباک محصولاتش را در این حوزه به شکل چشمگیری بهبود ببخشد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir