در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال Chucky شبکه‌های SyFy و USA Network پس از سه فصل لغو شده است. همان‌طور که رسانه دارک‌هورایزنز گزارش داد، این سریال کمدی ترسناک یکی از پربیننده‌ترین نمایش‌هایی بود که در سال ۲۰۲۱ روی آنتن رفت. فصل دوم سریال چاکی پس از پخش در سال ۲۰۲۲ در بین ۱۰ سریال برتر درام شبکه‌های کابلی بین بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ ساله قرار گرفت و این استقبال پرشور نهایتا باعث تولید و پخش فصل سوم این نمایش شد.  

هنوز دلیل لغو سریال Chucky اعلام نشده است و تلاش‌ها جهت تمدید نمایش برای فصل چهارم نیز نتیجه‌ای نداشته است. دن مانچینی در این‌باره اظهار داشت: «از عدم بازگشت سریال چاکی با فصل چهارم ناراحتم، اما بسیار قدردان فرصتی هستم که برای تولید این نمایش در اختیارمان قرار گرفت. از سای‌فای، پیکاک، شرکت Eat the Cat، بازیگران، عوامل تولید و طرفداران شگفت‌انگیزمان سپاسگزارم. پویش RenewChucky# به چاکی قوت قلب داد. چاکی باز خواهد گشت! او همیشه برمی‌گردد.»

دن مانچینی، خالق مجموعه فیلم‌های Child’s Play (بازی بچگانه) وظیفه خلق سریال Chucky را برعهده داشت که ماجراهای یک عروسک تسخیرشده را دنبال می‌کند. این محصول تلویزیونی به موضوعاتی نظیر قلدری، زندگی خانوادگی و قتل‌ها می‌پردازد و داستان یک نوجوان و دوستانش را روایت می‌کند که خود را درگیر قتل‌های زنجیره‌ای می‌بینند. زاکری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و براد دوریف ازجمله بازیگرانی بودند که در سریال چاکی به ایفای نقش پرداختند.

source

توسط elmikhabari.ir