شما می توانید با خرید کادو در روز ولنتاین، عشق و احساس خود را به طرف مقابل نشان دهید، پس انتخاب یک کادو مناسب و خاص بسیار اهمیت دارد. شما با خرید ساعت، کمربند، کیف، فندک، ماگ، لباس، کفش، شکلات و… کادویی طبق سلیقه پارتنر خود تهیه کرده و او را خوشحال می کنید. همچنین با دادن هدیه ای خاص به پارتنر یا همسر خود می توانید این روز را برای خود خاص و دل انگیز کنید.

عطر و ادکلن هدیه ای مناسب برای ولنتاین

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید کادو در روز ولنتاین برای پسر، عطر و ادکلن است. این هدیه نوعی سوپرایز برای پسران است؛ زیرا معمولا انتظار چنین هدیه خاصی را ندارند. این کادو به عنوان یک کادو لوکس و جذاب ولنتاینی شناخته می شود. عطر و ادکلن علاوه بر اینکه رایحه ماندگاری دارند، هدیه ای بیاد ماندنی نیز خواهند بود، این کادو قیمت مناسبی نیز داشته و در دسته بهترین و خاص ترین هدایا برای ولنتاین قرار می گیرد.

اکسسوری و ساعت، هدیه ای لوکس و خاص برای ولنتاین

یکی از هدایایی که مناسب برای روز ولنتاین بوده و هدیه ای بسیار ماندگار خواهد شد، خرید اکسسوری برای فرد محبوب تان است. برای خرید اکسسوری دست شما در انتخاب باز بوده؛ زیرا این هدیه دارای تنوع مدلی بسیاری است که می توانید طبق سلیقه پارتنر خود برای آن بخرید. ساعت مچی، عینک آفتابی، دست بند چرمی، زنجیر، کیف دوشی، کراوات، گیره کراوات، دکمه آستین و… همگی در دسته اکسسوری های مردانه قرار دارند که می توانید برای ولنتاین خریداری کنید.

پرطرفدارترین اکسسوری مردانه ساعت مچی بوده که محبوبیت فراوانی بین پسران دارد. این ساعت ها در انواع مختلف عقربه ای، کلاسیک، هوشمند و اسپورت موجود هستند. باتوجه به اینکه خرید این محصول به عنوان کادو قیمت بالایی نسبت به سایر موارد دارد؛ اما کادویی خاص و منحربه فرد محسوب می شود.

ست کیف و کمربند، هدیه ای زیبا برای ولنتاین

روز عشق تنها مختص کادو دادن به پارتنر خود نیست؛ بلکه می توانید به هرکس که عاشقش هستید کادو بدهید. شما به عنوان مادر، خواهر، همسر یا پارتنر یک پسر می توانید از ست کیف و کمربند چرمی استفاده کنید. این ست ها که معمولا شامل کمربند، کیف پول و جا سوئیچی هستند، بهترین گزینه برای هدیه دادن به یک پسر خواهند بود. این ست ها از جنس چرمی اصل گرفته تا اجناس معمولی تر را شامل می شوند که شما با توجه به بودجه خود می توانید این ست ها را برای پارتنر یا همسر خود خریداری کنید.

شکلات کادویی اقتصادی برای ولنتاین

باتوجه به اینکه المان های این روز به سمت خرید خرس، شکلات و گل می رود، می توانید برای پارتنر خود شکلات خریداری کنید. خرید شکلات خوشمزه ترین کادو ولنتاینی محسوب شده که در انواع مختلف طرح، مزه و طعم وجود دارد. شکلات به عنوان یک کادوی اقتصادی در روز ولنتاین کاربرد دارد؛ زیرا لازم به پرداخت هزینه چندانی نیست. با خرید شکلات برای پارتنر خود نیز می توانید شادی و شیرینی آن روز را تکمیل کنید.

پیشنهاد کادو ولنتاین خاص و شیک برای پسر

پیراهن مردانه کادویی ساده برای ولنتاین

یک کادوی بسیار مناسب برای پارتنر خود در روز ولنتاین، خرید لباس مردانه است. اگر پارتنر شما از آن دسته افرادی بوده که دائما لباس عوض می کند، خرید لباس مردانه از بهترین گزینه ها محسوب می شود. این لباس ها طرح ها و مدل های متنوعی داشته که مناسب با هر فصلی خواهد بود. همچنین خرید کفش نیز می تواند گزینه مناسب دیگر برای کادو ولنتاین باشد. بافت، پلیور مردانه، هودی، تی شرت، کاپشن، سویشرت، شلوار، پیراهن، بوت، نیم بوت، کفش اسپرت و… را می توان برای ولنتاین هدیه داد.

لوازم دیجیتال کادویی خاص و گران قیمت برای ولنتاین

امروزه لوازم جانبی طرفداران زیادی داشته و اکثر افراد به دنبال خرید لوازم دیجیتالی هستند. با پیشرفت تکونولوژی کاربرد این وسایل نیز افزایش یافته و مورد پسند همه افراد است. شما نیز اگر محدودیتی در قبال پرداخت هزینه ندارید، می توانید از این لوازم دیجیتال به عنوان کادو ولنتاین استفاده کنید. باتوجه به اینکه این هدایا قیمت های گرانی دارند، یکی از خاص ترین کادوهای ولنتاین محسوب می شوند که ماندگار است. هندزفری، ایرپاد، پاور بانک، اسپیکر، موبایل، شارژر، دوربین عکاسی، دسته بازی، فلش، مموری و…. را می توانید باتوجه به سلیقه پارتنرتان برای آن بخرید.

هدایا لوکس و کاربردی بهترین هدیه برای ولنتاین

از دیگر هدایا گران قیمت؛ اما نفیس و خاص که می توانید برای ولنتاین بخرید هدایای لوکس و کاربردی هستند. لازم است بدانید باتوجه به اینکه این موارد کاملا سلیقه ای بوده باید هدیه ی را بخرید که باب میل فرد مقابلتان باشد. خرید انواع ماگ، طرح های مختلف فندک، جاسوییچی های مختلف، انواع مختلف سازهای دستی مانند کالیمبا، وسایل تزئینی چوبی و استخوانی، تابلو های سه بعدی و آسمان شب، ماکت ماشین و… در دسته کادوهای لوکس و کاربردی قرار دارند که می توان برای پارتنر خود خرید.

هدایا دست ساز کادویی به یاد ماندنی برای پارتنر خود

همیشه لازم نیست افراد هزینه های زیادی را برای خرید کادو صرف کنند، گاها ممکن است هدایایی را با هزینه های هنگفتی بخرید و ارزشمند نبوده و یا کادویی را با هزینه ارزان تری خریده و یا درست کنید که ارزش بالایی داشته باشد. استفاده از این کادوهای دست ساز یکی از ماندگارترین هدایا ولنتاین محسوب می شوند. شما می توانید شیرینی، شکلات، آلبوم عکس، پازل عکس، کارت ولنتاین و ارسال پیام عاشقانه با روش های مختلف را به عنوان یک کادو ولنتاینی با ارزش به پارتنر خود هدیه دهید.

ست اصلاح کادویی کاربردی برای آقایان

یکی از کاربردی ترین کادوها برای آقایان در روز ولنتاین خرید ست اصلاح صورت است. این ست شامل دستگاه اصلاح، کف اصلاح، مام، ست ژیلت، افتر شیو و… است که می توانید با هر قیمتی که مدنظر دارید خریداری کنید. این کادو از بهترین گزینه ها برای پارتنرتان خواهد بود.

سخن پایانی

یکی از مهم ترین دغدغه هایی که گاها افراد با آن روبه رو می شوند، خرید کادو برای عزیزانشان در مناسبت های مختلف است. با تنوع و طیف گسترده ای که در محصولات کادویی وجود دارد، انتخاب را برای افراد آسان تر می کند. مثلا خرید کادو ولنتاین برای پسر ها شاید کار سختی به نظر بیاید؛ اما موارد زیادی از جمله عطر و ادکلن، فندک، ماگ، کمربند، کیف، تابلو، لوازم دیجیتال و… وجود دارد که می توانید انتخاب و خریداری کنید. پس کافیست با درنظر گرفتن سلیقه پارتنر خود و بودجه ای که دارید، مناسب ترین کادو را تهیه کنید.

source

توسط elmikhabari.ir