جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی می‌خواهد تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو را به همان لنز تله‌فوتویی مجهز کند که قبلا در شیائومی 13 اولترا استفاده کرده بود.

گوشی‌های سری شیائومی 15 احتمالا ماه آینده معرفی می‌شوند. این سری شامل گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو می‌شود و تاکنون اخبار و شایعات زیادی درباره آنها منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

به نظر می‌رسد که قطار شایعات ادامه دارند؛ چون یکی از افشاگران به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای را درباره تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو منتشر کرده است.

جزئیات فاش شده از تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو

Experience More افشاگری است که در پست اخیر خود ادعا کرده شیائومی 15 پرو به سنسور Sony IMX858 مجهز می‌شود. این سنسور دارای فاصله کانونی 120 میلی‌متری است و از بزرگنمایی بدون‌ افت 5 برابر پشتیبانی می‌کند. برای درک بهتر این ارتقاء سخت‌افزاری، بد نیست اشاره کنیم که شیائومی 14 پرو به دوربین تله فوتوی 75 میلی‌متری با زوم اپتیکال 3.2x مجهز شده بود.

جزئیات فاش شده از تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو

به گزارش gizmochina، شیائومی قبلا از سنسور Sony IMX858 در گوشی شیائومی 13 اولترا استفاده کرده بود. فرمت اپتیکال این سنسور 1/2.51 اینچ است و یک لنز 50 مگاپیکسل Quad Bayer با سایز پیکسل 0.7 میکرومتری محسوب می‌شود.

پیش از این، جزئیات دیگری هم درباره مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو منتشر شده بود. گفته می‌شود که این اسمارت‌فون به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.5 و لنز اولترا واید 50 مگاپیکسل مجهز می‌شود.

مشخصات شیائومی 15 پرو

شیائومی احتمالا گوشی جدیدش را به نمایشگر 120 هرتز 2K مجهز خواهد کرد. همچنین، می‌دانیم که شیائومی قرار است شیائومی 15 پرو را به فریم فلزی مجهز کند. برخی شایعات به یک نسخه‌ی ویژه با فریم تیتانیوم اشاره کرده‌اند. علاوه‌براین، گفته می‌شود که ضخامت گوشی 8.5 میلی‌متر و وزن آن 220 گرم خواهد بود.

گوشی‌های شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو تاییدیه 3C چین را دریافت کرده‌اند و مشخص شده که از توان شارژ 90 وات پشتیبانی می‌کنند. از دیگر مشخصات شیائومی 15 پرو می‌توان به سنسور اثر انگشت اولترا سونیک، کنترل از راه دور مادون قرمز، NFC، دو اسپیکر و استاندارد ضد آب IP68 اشاره کرد.

نظر شما درباره مشخصات و تنظیمات دوربین شیائومی 15 پرو چیست؟ آیا این ارتقاء سخت‌افزاری می‌تواند نقش موثری در فروش این گوشی داشته باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir