به تازگی تیزری برای فصل دوم سریال Squid Game منتشر شده که روی شخصیت فروشنده تمرکز دارد.

سریال «بازی مرکب» با فصل اول خودش توانست مورد توجه مخاطبان بسیار زیادی قرار بگیرد و از همین رو، هیجان و هایپ برای فصل دوم آن در بین مخاطبان بسیار زیاد است. در همین راستا نیز سرویس آنلاین نتفلیکس اقدام به انتشار تیزر جدیدی برای فصل دوم این اثر کرده است.

تیزر تازه منتشر شده از فصل دوم سریال «بازی مرکب» که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید،‌ شخصیت فروشنده با بازی گونگ یو را نشان می‌دهد،‌ شخصیتی که در فصل اول این سریال نیز دیده شده بود و در واقع، کسی بود که شخصیت سئونگ گی هون با بازی لی جونگ جائه را برای حضور در بازی‌ها به خدمت گرفت.

او متوجه شد که گی هون بسیار درمانده و بی‌پول است و به همین خاطر نیز یک بازی دیداکجی با او انجام داد و از این ناچاری او استفاده کرد تا او را برای حضور در بازی‌ها به خدمت بگیرد. گی هون در پایان فصل اول سریال، فروشنده را مشاهده کرد که همچنان در حال به خدمت گرفتن افراد دیگر برای بازی‌های آینده است.

سرویس آنلاین نتفلیکس به تازگی تیزری را برای فصل دوم سریال «بازی مرکب» منتشر کرده که همین شخصیت فروشنده را نشان می‌دهد که این فرد چطور روز خودش را شروع می‌کند و آماده می‌شود تا بار دیگر با انجام یک بازی ساده، افراد را ترغیب به حضور در بازی‌های مرکب کند.

زمان زیادی تا پخش فصل دوم سریال «بازی مرکب» باقی نمانده و سرویس آنلاین نتفلیکس قرار است در انتهای سال جاری میلادی این فصل جدید از این سریال برجسته و تحسین شده را برای مخاطبان و طرفداران به نمایش در بیاورد.

منبع: screenrant

source

توسط elmikhabari.ir