بازی‌های ترسناک زیادی برای انتشار در ماه اکتبر ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است و بازی Until Dawn Remaster استودیو Ballistic Moon و شرکت سونی یکی از این آثار است. ریمستر آنتیل داون از موتور آنریل انجین ۵ استفاده می‌کند و بهبودهای زیادی نسبت‌به نسخه اصلی خواهد داشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیات بیشتری از این بازی منتشر شده است.

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت به‌نقل از حساب توئیتر پلی‌استیشن‌سایز گزارش داد، حجم بازی Until Dawn Remaster در پلی استیشن 5 برابر با ۵۶.۶۷۶ گیگابایت خواهد بود. در مقام مقایسه، نسخه اصلی Until Dawn تقریبا ۴۶ گیگابایت از فضای پلی استیشن 4 را اشغال می‌کرد. مدتی قبل با رونمایی از مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی نسخه کامپیوتر ریمستر آنتیل داون، متوجه شدیم که کاربران این پلتفرم برای تجربه بازی به ۷۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارند.

بازی Until Dawn Remaster در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ (۴ اکتبر ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه کامپیوتر آنتیل داون از دوال‌سنس، فناوری‌های ارتقاء وضوح Nvidia DLSS 3 و AMD FSR 3، نمایشگرهای فوق-عریض و نرخ فریم نامحدود پشتیبانی می‌کند.

source

توسط elmikhabari.ir