شرکت صدرا ایرانیان تولید کننده تجهیزات سیستم کنفرانس و ویدئو کنفرانس در ایران می باشند. این شرکت دارای ۳ دهه سابقه در زمینه تجهیزات سالن جلسات، خدمات طراحی و تجهیز سالن کنفرانس شما را با بالاترین کیفیت همراه با پشتیبانی یک ساله، خدمات و نصب می باشد. صدرا ایرانیان به صورت کاملا رایگان از سالن شما بازدید می کند

تفاوت تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس چیست ؟

با توجه به ابعاد سالن جلسات و تعداد حضار درجلسه تجهیزات انتخاب می شوند و تقریبا می توان گفت تجهیزات هر دو مشترک هستند اما تجهیزات ویدئو کنفرانس نیاز به اتصال اینترنت و نرم افزار های وب کنفرانس می باشد تا ارتباط از راه های دور برقرار شود همچنین در جلسات ویدئو کنفرانس با توجه به عدم حضور افراد در یک مکان تجهیز دوربین ویدئو کنفرانس یا وبکم ضروری است تا افراد بتوانند ارتباط تصویری برقرار کنند. همچنین در این نوع جلسات نیازمند اشتراک گذاری محتوا نیز هستند به همین منظور وجود نمایشگر مانند مانیتور کنفرانس الزامی است. اما در سالن های کنفرانس کوچک نیازی به تهیه دوربین نیست زیرا تمامی افراد حضور دارند و از یک نمایشگر جهت اشتراک گذاری محتوا در جلسه استفاده می کنند. جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس و همچنین بازدید رایگان از سالن کنفرانس می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس حاصل فرمایید.

میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس

سیستم صوتی کنفرانس جزو تجهیزات اصلی سالن های کنفرانس می باشد، به همین منظور انتخاب میکروفون کنفرانس مناسب بسیار حائز اهمیت است، اصلی ترین ویژگی که میکروفن کنفرانس باید داشته باشد قابلیت انتقال صدا با بالاترین کیفیت است و از دیگر مشخصه های آن قابلیت تغییر ارتفاع میکروفون است زیرا جلسات کنفرانس معمولا طولانی هستند و در صورتیکی این فاصله مناسب رعایت نشود جلسه بازدهی مناسب را نخواهد داشت. از دیگر مشخصات این میکروفون ها دارا بودن کلید حق تقدم است که به نظم جلسه کمک بسیار می کند همچنین در برخی از میکروفون ها قابلیت بلندگو داخلی، قابلیت رای گیری نیز وجود دارد که با توجه به نیاز خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

تجهیزات تصویری سالن کنفرانس

تجهیزات تصویری کنفرانس شامل دوربین کنفرانس و نمایشگر می باشد این نمایشگر با توجه به ابعاد سالن و تعداد افراد متفاوت است و می توان از ویدئو وال، ویدئو پروژکتور، تلویزیون و یا مانیتورهای تاشو رومیزی برای هر شخص استفاده کرد.

دوربین کنفرانس

دوربین ویدئو کنفرانس صدرا

این دوربین ها بهترین گزینه برای جلسات کنفرانس و ویدئو کنفرانس می باشد و در مقایسه با وبکم دارای رزولوشن تصویر بیشتر ، زاویه دید گسترده تر و همچنین قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی است که می تواند تمامی سالن و افراد را پوشش دهد. از دیگر قابلیت های می تواند به تکنولوژی چرخش خودکار آن اشاره کرد که بسیار حائز اهمیت است. با این قابلیت در سالن کنفرانس شما دیگر نیازی به اپراتور ندارید و با روشن شدن هر میکروفون، دوربین به صورت خودکار به سمت شخص سخنران می چرخد وتصویر شخص سخنران را نمایش می دهد. تمامی دوربین های ویدئو کنفرانس صدرا دارای قابلیت تشخیص چهره نیز می باشد و با توجه به این قابلیت به صورت خودکار کادر بندی مناسب را انجام می دهد و اطراف تصویر را تار می کند و سخنران را به صورت شفاف نمایش می دهد.

مانیتور سالن کنفرانس

مانیتورهای تاشو به صورت باریک و بسیار شکیل طراحی شده اند و فضای کمی از میز را اشغال می کنند وهمچنین در زمان هایی که نیاز به اشتراک گذاری محتوا ندارید می توانید مانیتور را به صورت کامل جمع کنید. از دیگر ویژگی های آن می توان به نصب راحت و همچنین قابلیت نصب بر روی تمامی میز های کنفرانسی اشاره کرد زیرا دیگر نیازی به برش میز ندارید. مانیتور های صدرا در ابعاد و ویژگی های متفاوت تولید شده اند و تمامی این مانیتور ها دارای بلندگو داخلی می باشد و در ابعاد متفاوت تولید شده اند و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین نمایشگر را برای سالن های کنفرانس انتخاب کنید.

سیستم کنفرانس

دستگاه ترجمه همزمان

این دستگاه مختص برگزاری جلسات بین المللی می باشد و نحوه عملکرد آن به این صورت است که شخص مترجم در اتاق آکوستیک نزدیک به سالن قرار می گیرد و به صورت همزمان متن سخنرانی را ترجمه می کند و فرد خارجی نیز از طریق هدفون مخصوص می تواند صحبت های جلسات به صورت ترجمه شده گوش دهد.

راه های ارتباطی با شرکت دانش بنیان صدرا ایرانیان

شماره تماس : ۰۵۱۳۷۰۲۴

وبسایت : www.sadrairanian.ir

وبسایت : www.sadracomputer.com

source

توسط elmikhabari.ir