همسورث در ادامه برای اولین بار درباره نقش آفرینی خود در این سریال صحبت کرده است و می‌گوید که قبلاً نه این سریال را دیده بود و نه کتاب‌های منبع اقتباس آن را خوانده بود، اما از بازی The Witcher 3 خیلی لذت برده است. او در ادامه اضافه می‌کند که برای ایفای این نقش بسیار هیجان زده است، چراکه خود از طرفداران پروپاقرص بازی‌های The Witcher بوده و The Witcher 3 را «یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی تاریخ» توصیف می‌کند.

وبسایت Thegamer به نقل از همسورث می‌نویسد: «من این سریال را قبلا تماشا نکرده بودم و با کتاب‌های آن هم آشنایی نداشتم، اما تقریباً ۱۰ سال پیش The Witcher 3 را تجربه کرده بودم که هنوز هم برای من یکی از بهترین بازی‌های تاریخ محسوب می‌شود. تقریبا دو سال پیش بود که نتفلیکس با من تماس گرفت و به من گفتند که از من می‌خواهند این نقش را قبول کنم.»

با این که لیام همسورث مثل هنری کویل یک گیمر حرفه‌ای و یکی از مگافن‌های سری The Witcher نبوده است، واضح است که او هم از علاقه‌مندان به بازی‌های این مجموعه بوده و باتوجه به مهارت‌های بازیگری او، می‌توان به ادامه‌ی این سریال با نقش آفرینی همسورث امیدوار بود. The Witcher 3 بازی ارزشمندی بود که خیلی‌ها را طرفدار این مجموعه کرد. از طرفی هنری کویل علاوه بر ویژگی‌هایی که او را برای ایفای این نقش مناسب می‌سازد، ارتباط نزدیکی با جامعه‌ی گیمرها داشته است و به همین دلیل هم بود که از ابتدا به خوبی بین طرفداران پذیرفته شد. بنابراین به نظر می‌رسد که همسورث نیز مسیر درستی را برای ارتباط گرفتن با طرفداران این سری در پیش گرفته است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

source

توسط elmikhabari.ir