بااینکه بازی Star Wars Outlaws نتوانست به فروش قابل‌توجهی که یوبیسافت انتظار داشت، دست یابد و تبدیل به یک ناامیدی بزرگ برای ناشر فرانسوی شد، اما استودیو مسیو اینترتینمنت به‌عنوان سازنده بازی همچنان نسبت‌به رفع مشکلات آن متعهد مانده است. این استودیو از زمان عرضه، کار روی بهینه‌سازی، رفع باگ‌ها و ارتقای کیفیت ویژگی‌های مختلف بازی را شروع کرد و حال به‌روزرسانی تازه‌ای را برای بازیکن‌های آن در دسترس قرار داده است.

به‌روزرسانی تازه Star Wars Outlaws بهبودهای بیشتری در گیم‌پلی مخفی‌کاری، بهینه‌سازی هوش مصنوعی دشمنان، نحوه گشت‌زنی و موارد دیگر اعمال می‌کند. همچنین سازندگان ارتقاهایی برای گیم‌پلی راندن اسپیدر در نظر گرفته‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به بهبود واکنش‌ها، برخوردها و موارد دیگر این وسیله نقلیه اشاره کرد.

از دیگر پیشرفت‌هایی که با به‌روزرسانی جدید به بازی اضافه می‌شوند، می‌توان اضافه شدن دکمه جدید برای پرتاب سریع نارنجک، بهبود عملکرد تجهیزات، ارتقای رابط کاربری، انیمیشن‌های حرکتی بهتر شخصیت اصلی، پایداری بیشتر عملکرد بازی روی تمام پلتفرم‌ها را نام برد.

بازی Star Wars Outlaws هم‌اکنون برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. این بازی در ماه نوامبر امسال اولین بسته الحاقی پولی خود را دریافت می‌کند و همزمان برای استیم منتشر خواهد شد.

منبع: گیمینگ‌بولت

source

توسط elmikhabari.ir