بازی Neopets برای جشن گرفتن ۲۵سالگی خود به گیمزکام آسیا ۲۰۲۴ می‌آید. نئوپتز سال‌ها بازیکن‌ها را با بازی تحت وب به سرزمین‌های مختلف برد و با موجودات بامزه‌ی گوناگون همراه کرد. شاید امروز تعداد کمتری از گیمرها آن را بشناسند، اما در مجموع تاکنون بیشتر از ۱۵۰ میلیون نفر بازی Neopets را تجربه کرده‌اند و سایت نئوپتز در مقاطعی یکی از ۲۰ سایت برتر ویدیوگیمی به شمار می‌آمد. حالا شرکت Neopets به دنبال قدرت بخشیدن دوباره به آی‌پی است؛ با بهبود امکان تجربه‌ی بازی اصلی به‌صورت کامل روی موبایل و کامپیوتر ازطریق مرورگر اینترنت.

بازگشت مینی‌گیم‌های قدیمی، معرفی خط داستانی جدید، جلب توجه طرفدارها با عرضه‌ی محصولات مختلف و لایسنس‌شده، انتشار چند بازی موبایلی کوچک‌تر از جهان Neopets، بهبود هوش مصنوعی بازی اصلی و حتی افزایش توجه به کارت‌های بازی Neopets، همه و همه از برنامه‌های سازندگان نئوپتز هستند. این بازی در برخی از کشورهای دنیا مدتی جایگاهی شبیه به پوکمون داشت و از قضا سنگاپور یکی از ۱۰ بازار بزرگ آن محسوب می‌شود.

همکاری با شرکت‌های بزرگ گوناگون در صنعت بازی و آوردن طیف وسیعی از بازی‌های مختلف به نمایشگاه کاری کرده است که مطابق پیش‌بینی برگزارکنندگان، گیمزکام آسیا ۲۰۲۴ شانس تبدیل شدن به یکی از پرمخاطب‌ترین رویدادهای گیمینگ در قاره آسیا را داشته باشد.

source

توسط elmikhabari.ir