به نوشته اینسایدر-گیمینگ، استودیو Red Barrels که با خلق تجربه‌های ترسناک و دلهره‌آور Outlast و Outlast 2 نزد بازیکن‌ها به محبوبیت زیادی رسیده است، مورد حمله سایبری هکرها و سرقت بخش بزرگی از داده‌های خود قرار گرفت که به نظر می‌رسد تاثیر زیادی روی پروژه‌های آینده و کارکنان آن خواهد گذاشت.

این استودیو در بیانیه خود اعلام کرد: «در روز چهارشنبه گذشته مطلع شدیم سیستم‌های IT داخلی تحت تاثیر یک رویداد امنیت سایبری قرار گرفته‌اند و متاسفانه هکرها به برخی از داده‌های ما دسترسی پیدا کرده‌اند. ما به محض شناسایی این حمله، اقدام به ایمن‌سازی سیستم‌ها و اطلاعات ذخیره شده در آن‌ها کردیم. هم‌اکنون تیمی از متخصصان برجسته امنیت سایبری موظف شده‌اند بررسی‌های عمیق خود درباره علت این حادثه و گستره‌ی آن را انجام دهند. علاوه‌براین ما به تمام مقام‌های مرتبط و همه افرادی که ممکن است به‌نحوی تحت تاثیر عواقب این حمله سایبری قرار گرفته باشند، اطلاع داده‌ایم».

استودیو Red Barrels در ادامه توضیح داد که تحقیقات اولیه درباره این موضوع تکمیل شده است و می‌توان آن را تمام‌شده دانست. بااین‌حال استودیو از تاثیر منفی این سرقت اطلاعاتی روی پروژه‌های آینده شرکت خبر داد.

source

توسط elmikhabari.ir