ویوو به‌تازگی نمونه عکس‌های دوربین ویوو ایکس 200 پرو را منتشر کرده است. این عکس‌ها با دوربین 200 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو ثبت شده و توانایی‌های این دوربین در عکاسی از فاصله زیاد را نشان می‌دهند.

ویوو ایکس 200 پرو از مدل‌های رده‌بالای خانواده‌ X200 به شمار می‌رود که به‌لطف تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9400 به یک هیولای قدرتمند تبدیل شده است. اما از مشخصات دوربین این پرچمدار چه می‌دانیم؟ در ادامه، نمونه‌ عکس‌های دوربین پریسکوپ تله‌فوتوی ویوو X200 Pro را مشاهده خواهید کرد؛ اما قبل از آن بد نیست نگاهی داشته باشیم به تنظیمات دوربین این گوشی.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات تنظیمات دوربین ویوو ایکس 200 پرو

ویوو در این گوشی هوشمند از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IM921 استفاده کرده که با استفاده از نود پردازشی 22 نانومتری تولید شده است. این سنسور کوچکتر از سنسور 40 نانومتری است که در ویوو ایکس 100 پرو استفاده شده بود؛ اما دیافراگم بزرگتر f/1.57 دارد که اجازه می‌دهد نور بیشتری به سنسور برسد.

در تنظیمات دوربین ویوو ایکس 200 پرو از یک سنسور 50 مگاپیکسل اولترا واید سامسونگ JN1 نیز استفاده شده است. دوربین 200 مگاپیکسل پریسکوپ تله‌فوتو هم ساخت سامسونگ است. سنسور Samsung ISOCELL HP9 با سایز 1/1.4 اینچ، از دیافراگم f/2.67 برخوردار شده و طول فاصله کانونی آن به 85 میلی‌متر (فیزیکی) می‌رسد. این سنسور از تاییدیه زایس نیز بهره می‌برد. سنسور 200 مگاپیکسل سامسونگ درواقع همان سنسوری است که سال گذشته در گوشی ویوو ایکس 100 پرو استفاده شده بود.

ویوو برای نمایش قدرت دوربین 200 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو، نمونه‌ عکس‌هایی که با این دوربین ثبت شده را به اشتراک گذاشته است. این عکس‌ها نشان می‌دهند که این سنسور با فاصله کانونی 230 میلی‌متر، دیافراگم f/2.67 و سرعت 1/1000 میلی‌ثانیه، به‌خوبی می‌تواند از سوژه‌هایی که با سرعت در حال حرکت هستند، عکس‌هایی با جزئیات بالا بگیرد. همچنین، فراموش نکید که این عکس‌ها از فاصله زیاد ثبت شده‌اند.

برای عکاسی سلفی هم یک سنسور 50 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است. به گزارش phonearena و به نقل از دیجیتال چت استیشن، ویوو برای پردازش عکس‌ها از تراشه تصویربرداری ساخت خودش استفاده خواهد کرد.

مشخصات ویوو ایکس 200 پرو

گزارش شده که این گوشی از نمایشگر 6.78 اینچ OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار خواهد شد. تامین انرژی هم بر عهده‌ی باتری 6000 میلی‌آمپرساعت است که با توان 90 وات شارژ می‌شود.

گفته شده که این موبایل هوشمند در 14 اکتبر (23 مهر) همراه با سایر اعضای خانواده‌اش معرفی می‌شود. ویوو یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شرکت چینی BBK است که به‌غیر از ویوو، برندهای آیکو، ‌وان پلاس، ریلمی و اوپو را نیز در اختیار دارد.

نظر شما درباره نمونه عکس‌های دوربین ویوو ایکس 200 پرو چیست؟ آیا این مدل می‌تواند رقابت را برای سایر پرچمداران همرده‌اش دشوار کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir