مطمئناً اینکه یک الگوریتم به شما موسیقی جدید پیشنهاد بدهد، شاید در ابتدا ایده جالبی به نظر نرسد اما باید گفت که دی‌جی‌های هوش مصنوعی راه بسیار خوبی برای ارائه موسیقی‎‌های جدید به شما به شمار می‌روند و به خوبی از عهده این مسئولیت بر می‌آیند.

دی‌جی‌های هوش مصنوعی تنوع نامحدودی ارائه می‌دهند

دی‌جی هوش مصنوعی (AI DJ) ابزارهای کشف موسیقی هستند که توصیه‌هایی را ارائه می‌دهند و فهرست‌های پخش را تنظیم می‌کنند که بر اساس تاریخچه جستجو، عادت‌ها و تعامل با سرویس‌های پخش، سلیقه ما را منعکس می‌کند. آن‌ها نه تنها با معرفی آهنگ‌ها به یک پایگاه گسترده‌تر از شنوندگان به هنرمندان کمک می‌کنند بلکه مجموعه موسیقی ما را نیز گسترش می‌دهند.

بسیاری از سرویس‌های پخش موسیقی بزرگ بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ در کتابخانه‌های خودشان دارند که دوره‌ها، تأثیرات فرهنگی و ژانرهای بی‌شماری را در بر می‌گیرند که بیشتر آن‌ها خارج از دسترس ما قرار دارند. دی‌جی‌های هوش مصنوعی پایگاه‌های داده‌شان را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا لیست‌های پخش شخصی سازی شده‌ای را تنظیم کنند که اغلب با ترجیحات موسیقی ما مطابقت داشته باشد، بدون اینکه لازم باشد که شما تنظیمات زیادی را انجام بدهید.

دی‌جی‌های هوش مصنوعی راحت هستند

تصور کنید که کتابخانه سوابق مجازی سرویس پخش شما یک فروشگاه واقعی با محصولات فیزیکی را اشغال کرده است. این بسیار وسیع خواهد بود و پیمایش آن بسیار طولانی خواهد شد. حتی اسکن کردن رابط کاربری سرویس استریم برای پیدا کردن موسیقی جدید نیز می‌تواند خسته‌کننده و وقت‌گیر باشد. دی‌جی‌های هوش مصنوعی کار زیادی را برای کشف موسیقی انجام می‌دهند، به خصوص اگر به دنبال گوش کردن به موسیقی جدیدی هستید.

دی‌جی‌های هوش مصنوعی لیست‌های پخش شخصی سازی شده ارائه می‌دهند

سفارشی سازی ارائه شده توسط دی‌جی‌های هوش مصنوعی سریع‌تر از سلیقه و ترجیحات شخصی شما تکامل می‌یابد. الگوریتم‌های آن با چندین نقطه داده، از جمله ژانرهای مورد علاقه شما، تاریخچه گوش دادن و حتی زمان روز کار می‌کنند. همان‌طور که از آهنگ‌ها گذر می‌کنید، آهنگ‌ها را تکرار می‌کنید یا آهنگ‌ها را به لیست‎‌های پخش می‌افزایید، الگوریتم رفتار خودش را تغییر می‌دهد. الگوریتم نتایج خودش را بر اساس عادت‌های من اصلاح می‌کند و ژانرها و چارچوب‌های ذهنی دلخواه ما را ارزیابی می‌کند و فهرست‌های پخشی را می‌سازند که به طور منحصربه‌فردی با شما سازگار است.

دی‌جی‌های هوش مصنوعی توصیه‌های با کیفیت ارائه می‌کنند

علاوه بر ارائه لیست‌های پخش بر اساس عادت‌های گوش دادن، یک دی‎جی هوش مصنوعی با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته توصیه‌هایی را ارائه می‌دهد. دی‌جی‌های هوش مصنوعی با شناسایی هنرمندانی که با گرایش‌های شما همسو هستند، هنرمندان دیگری را به شما معرفی می‌کنند که مورد توجه قرار نگرفتند، به خصوص کسانی که به ژانرهای تجاری محبوب‌تر تعلق ندارند.

دی‌جی‌های هوش مصنوعی محتوای به روزی دارند

گاهی اوقات به خودتان می‌آیید و متوجه می‌شوید که دیگر فرصت پیدا کردن چیزهای جدید و هیجان‌انگیز در صحنه موسیقی بسیار سخت‌تر است. کار و زندگی خصوصی مداخله می‌کنند و شما به سادگی وقت آن را ندارید که به دنبال آثار جدید و جالب باشید. خوشبختانه، فناوری به کمک ما آمده است و دی‌جی‌های هوش مصنوعی به شما کمک می‌کنند تا با نسخه‌های جدید از بازی جلوتر باشید چراکه کتابخانه‌های آن‌ها دائماً در حال به روزرسانی و ارائه محتواهای تازه هستند.

source

توسط elmikhabari