اخیرا مارک گورمن اعلام کرده که اپل از توسعه پروژه تولید حلقه‌های هوشمند منصرف شده است. این تصمیم در حالی گرفته شده که شرکت‌ رقیبش سامسونگ، به تازگی حلقه‌های گلکسی را وارد بازار کرده است.

به‌گزارش androidheadlines و گفته‌ی مارک گرمن از بلومبرگ، اپل سال‌هاست که بر روی پروژه تولید حلقه‌های هوشمند تحقیق می‌کند. به نظر می‌رسد اپل پس از بررسی‌های چند ساله، به این نتیجه رسیده که توسعه این پروژه می‌تواند بر فروش اپل واچ که جزء پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیا محسوب می‌شود تاثیر بگذارد.

راهنمای خرید تکراتو

لغو پروژه تولید حلقه‌های هوشمند اپل؛ حفظ تمرکز بر اپل واچ

در حال حاضر، ساعت‌های هوشمند یکی از سودآورترین محصولات اپل است که سالانه میلیاردها دلار عاید شرکت می‌کند. اپل واچ‌ها جزء بهترین گجت های 2024 هستند که قابلیت‌های کامل ردیابی سلامتی را با بهترین کیفیت به کاربران ارائه می‌کنند.

مارک گرمن: اپل پروژه تولید حلقه‌های هوشمند را کنار گذاشته است
ثبت اختراع اپل برای حلقه هوشمند (USPTO)

از طرفی بازار حلقه‌های هوشمند هنوز نوپاست و در مراحل اولیه قرار دارد و بسیاری از کاربران هنوز با مصارف آن آشنایی ندارند. بعلاوه هنوز مشخص نیست که آیا این محصولات می‌توانند به اندازه کافی بین کاربران محبوب شوند یا نه. به همین دلیل، اینکه اپل از تولید حلقه‌های هوشمند منصرف شده باشد منطقی به نظر می‌رسد.

شرکت‌هایی مانند سامسونگ با کلگسی رینگ و Oura با سری حلقه‌های Ring در بازار حضور دارند. اما اپل ترجیح داده فعلا به این بازار ورود نکند و تمرکز خود را بر روی بهبود و ارتقا اپل واچ بگذارد.

بیشتر بخوانید:

source

توسط elmikhabari.ir