بندای نامکو ویدیو سینمایی افتتاحیه بازی Bleach: Rebirth of Souls را که قرار است در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شود و براساس مجموعه محبوب تیت کوبو ساخته شده است منتشر کرد. این تریلر که حال و هوای کلی داستان را هم در خود دارد، برخی از شخصیت‌هایی که بازیکنان می‌توانند در نقش آن‌ها بازی کنند و تاثیری کلیدی بر روند داستانی بازی داشته باشند از جمله ایچیگو کوروساکی، یاسوتورا سادو و اوریو ایشیدا را نشان می‌دهد.

بازی Bleach: Rebirth of Souls شمشیرزنی با استایل خاصی را به بازیکنان ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید از توانایی‌های خاص و تغییر ظاهر شخصیت خود برای گرفتن دست بالا در مبارزات استفاده کنید و دشمنان را شکست دهید. مجموعه Bleach یک مجموعه مانگا اکشن با محوریت مبارزه و شمشیرزنی است که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۶ به‌صورت هفتگی در مجله مانگای شوییشا شونن منتشر می‌شد.

انیمه این مجموعه از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۲ پخش شد و تاکنون ۴ قسمت سینمایی نیز از آن ساخته شده است. انیمه Bleach: Thousand-Year Blood War سری جدید این مجموعه است که شامل طراحی‌های کاملا جدید از شخصیت‌ها و همچنین شخصیت‌های قدرتمندتری بود، از سال ۲۰۲۲ در حال پخش است. مجموعه بلیچ نه‌تنها در ژاپن با استقبال روبه‌رو شد بلکه در سراسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرد و محبوبیت آن روزبه‌روز در حال افزایش است.

تماشای تریلر در یوتوب

بازی Bleach: Rebirth of Souls در حال توسعه برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر است.

source

توسط elmikhabari.ir