به گزارش رسانه Gaming Bolt، ریمیک بازی Silent Hill 2 از لحظه‌ای که اعلام شد قرار است ساخته شود در هاله‌ای از شک و تردید بین جامعه طرفداران این بازی قرار داشت؛ اما به‌تدریج و به‌خصوص بعد از اینکه تریلرهای اولیه آن منتشر شد، نظرات زیادی را به خود جلب کرد. حال که این بازی منتشر شده و نتایج بررسی‌های منتقدان نیز اعلام شده است، به‌نظر می‌رسد که تیم بلوبر توانسته است این بازی ترسناک را به‌نحوی بازسازی کند که به‌عقیده بسیاری، غیرممکن بود.

زمانی که این مطلب نوشته می‌شود، نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 توانسته است امتیاز ۸۸ را از ۴۱ بررسی در سایت OpenCritic و همچنین امتیاز ۸۷ را از ۵۷ بررسی در سایت MetaCritic دریافت کند. علاوه‌براین، رسانه‌های متعددی نیز در سراسر جهان با انتشار نقد و بررسی‌های خود به تحسین و تمجید فراوان از این بازی پرداختند.

به‌مناسبت نقدهای مثبتی که این بازی دریافت کرده است، استودیو توسعه‌دهنده آن یعنی Bloober Team اخیرا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:« ما از نمراتی که بازی Silent Hill 2 از رسانه‌های جهان دریافت کرد، بسیار خوشحالیم! از صمیم قلب از همه شما سپاسگزاریم.»

ریمیک بازی Silent Hill 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر برای کسانی که نسخه دیلاکس دیجیتالی آن را خریداری کرده بودند در دسترس است و برای باقی افراد نیز از فردا ۱۷ مهر به‌صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد.

source

توسط elmikhabari.ir