تصاویر جدیدی از فیلم سینمایی و مورد انتظار Gladiator II منتشر شده که دنزل واشنگتن را نشان می‌دهند.

فیلم «گلادیاتور ۲» ساخته ریدلی اسکات و دنباله‌ای برای فیلم اصلی آن محصول سال ۲۰۰۰ میلادی است و زمان زیادی تا اکران آن روی پرده سینماها باقی نمانده است. در همین راستا نیز به تازگی دو تصویر جدید از این فیلم منتشر شده که دو شخصیت اصلی آن را به نمایش در می‌آورند.

تصاویر تازه منتشر شده از فیلم سینمایی «گلادیاتور ۲» را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید که دنزل واشنگتن در نقش یک دلال اسلحه بسیار قدرتمند با جاه‌طلبی‌های سیاسی به نام مکرینوس و پدرو پاسکال در نقش ژنرال رومی مخوف مارکوس آکاسیوس را نشان می‌دهند.

تصاویر تازه منتشر شده از فیلم «گلادیاتور ۲» شخصیت مکرینوس را نشان می‌دهد که لباسی قرمز رنگ به تن دارد و ظاهرا به چیزی مشکوک شده است. تصویر دیگر نیز ژنرال آکاسیوس را نشان می‌دهد که در کنار دو سرباز رومی با زره کامل قرار دارد و احتمالا در میدان نبرد است.

در فیلم «گلادیاتور ۲» پل مسکال نقش شخصیت اصلی داستان یعنی لوسیوس را بازی می‌کند و از جمله دیگر بازیگران فیلم نیز می‌توان به کانی نیلسون، درک جاکوبی، روری مک‌کان و مت لوکاس اشاره کرد. فیلم «گلادیاتور ۲» در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: screenrant

پروفسور بی سوادBatman Arkham knight

source

توسط elmikhabari.ir