شرکت NetEase Games در همکاری با مارول گیمز، بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی تیمی رایگان Marvel Mystic Mayhem را برای iOS و Android معرفی کرد. هنوز تاریخ انتشار این عنوان اعلام نشده است.

شرکت NetEase Games یک خلاصه کلی از بازی منتشر کرده است. شما ابرقهرمانان نمادین را کنترل خواهید کرد تا با نیروهای شوم ارباب بدخواه Dream Dimension یعنی Nightmare مبارزه کنید که به دنبال تسلط بر دنیای بیداری است.

زمانی که Nightmare رویاهای ابرقهرمانان را به سیاه‌چال‌های خطرناک تبدیل می‌کند، نگاهی به عمیق‌ترین ترس‌های شخصیت‌هایی مانند Scarlet Witch و Moon Knight و Captain America خواهید انداخت.

بازیکنان با استفاده از انرژی از Mindscape و Doctor Strange و Sleepwalker باید متحدان خود را با انرژی رویا مسلح کرده تا یک تیم نبرد سه‌نفره تشکیل داده و به قلب هر کابوس وحشتناک نفوذ دهند و از فروپاشی واقعیت جلوگیری کنند.

Mystic Mayhem

«ایتن وانگ»، معاون ارشد NetEase در یک بیانیه مطبوعاتی گفت:

شرکت NetEase Games بار دیگر از همکاری با Marvel Games برای ارائه یک تجربه موبایلی قدرتمند با حضور همه ابرقهرمانان محبوب شما هیجان‌زده است. ادامه همکاری با مارول گیمز به ما این امکان را می‌دهد تا تخصص خود را در فضای موبایل به کار بگیریم و بازی‌های کلاس جهانی بسازیم که به مخاطبان جهانی برسد.

مدیر کل Marvel Games افزود:

بازی Marvel Mystic Mayhem همکاری طولانی‌مدت ما با تیم عالی NetEase Games را ادامه می‌دهد و به طور کامل اشتیاق مشترک ما برای ساخت بازی‌های شگفت‌انگیز را به نمایش می‌گذارد. شرکت NetEase یک دیدگاه تازه به ارمغان آورده است و امیدواریم بازیکنان سبک و گیم‌پلی منحصر به فرد در دنیای مرموز و ماورایی Marvel Mystic Mayhem را دوست داشته باشند.

بازی Marvel Mystic Mayhem در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه به عنوان یک بازی رایگان دقیقا چه مقدار هزینه برای باز کردن قفل قهرمانان پرداخت خواهید کرد، منتشر نشده است.

شرکت NetEase در حال حاضر با مارول برای بازی شوتر رایگان آینده Marvel Rivals همکاری می‌کند. این عنوان در ماه دسامبر پس از یک نسخه بتا امیدوارکننده، برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه خواهد شد.

source

توسط elmikhabari.ir