اقتباس جدیدی از American Psycho قرار است ساخته شود و هم اکنون کارگردان آن مشخص شده است.

فیلم سینمایی «روانی آمریکایی» محصول سال ۲۰۰۰ میلادی با هنرنمایی کریستین بیل بر اساس رمانی نوشته برنت ایستون الیس ساخته شده و حالا نیز قرار است اقتباس جدیدی از این رمان ساخته شود و در همین راستا نیز نویسنده اسکات زد برنز برای نگارش فیلم‌نامه آن به خدمت گرفته شده است.

علاوه بر این، کارگردان لوکا گوادانینو در حال انجام صحبت‌های نهایی برای برعهده گرفتن سکان کارگردانی این اثر سینمایی جدید است. این فیلمساز بیشتر به خاطر ساخت فیلم عاشقانه و ورزشی Challengers با هنرنمایی زندایا و بازسازی فیلم Suspiria محصول سال ۲۰۱۸ میلادی شناخته شده است.

همچنین باید توجه داشت که این پروژه سینمایی تازه قرار است برداشت و اقتباسی تازه از رمان اصلی باشد و یک بازسازی از فیلم سینمایی آن نخواهد بود. کمپانی لاینزگیت و Frenesy Films مسئولیت تولید این فیلم را برعهده گرفتند و سم پرسمن نیز تهیه‌کننده این اثر خواهد بود، کسی که پسر تهیه‌کننده فیلم اصلی است.

فیلم سینمایی «روانی آمریکایی» محصول سال ۲۰۰۰ میلادی به کارگردانی مری هرون توانست با وجود بودجه ۷ میلیون دلاری به فروش ۳۴ میلیون دلاری دست پیدا کند و در ادامه نیز مورد توجه مخاطبان بسیار زیادی قرار گرفت و طرفداران بی‌شماری به دست آورد.

منبع: comicbook

DARKSIRENاُستاد

source

توسط elmikhabari.ir