شرکت Sweet Baby Inc در حال حاضر یکی از منفورترین شرکت‌ها در صنعت بازی‌سازی به شمار می‌رود. از زمانی که این شرکت وجود خود و پروژه‌هایی که روی آن‌ها کار کرده را اعلام کرد، با انتقادات شدید گیمرها مواجه شده است. تقریباً هر بازی که این شرکت در آن دخالت داشته، با انتقادات گسترده طرفداران روبه‌رو شده و این موضوع به یک روتین مشخص تبدیل شده است و Unknown 9 Awakening که توسط Bandai Namco منتشر شد، از این قاعده مستثنی نبود و شروع ضعیفی را رقم زد.

شرکت Sweet Baby Inc در Unknown 9 Awakening نقش مهمی داشته و این بازی با حداکثر تعداد ۲۸۵ بازیکن در روز عرضه روی استیم شروع کرد و ۱۶ نقد مثبت در مقابل ۵۷ نقد منفی قرار گرفتند. البته اخیراً تعداد بازیکنان این بازی افزایش یافته و همزمان نقدهای منفی نیز بیشتر شده‌اند. Unknown 9 Awakening به نظر می‌رسد مشکلات عدیده‌ای دارد و طرفداران معتقدند که این شرکت مشاوره‌، عامل اصلی مشکلات است.

نکته جالب در مورد نقدهای بازی این است که بیشتر افرادی که نقدهای منفی داده‌اند حتی بازی را خریداری نکرده‌اند. آن‌ها بازی را به صورت رایگان همراه با محصولات AMD دریافت کرده‌اند. بسیاری از نقدهای منفی ادعا می‌کنند که مبارزات بازی بسیار قدیمی و از مد افتاده است و این عنوان به‌طور کلی بی‌روح و خسته‌کننده به نظر می‌رسد. برخی ادعا می‌کنند که این بازی حتی یک ویژگی مثبت هم ندارد. طرفداران بر این باورند که دخالت شرکت Sweet Baby Inc این بازی را نابود کرده و به دیگران توصیه می‌کنند که این بازی را خریداری نکنند.

source

توسط elmikhabari.ir