به گزارش Gamingbolt، ویچخ پیجکو کارگردان و طراح بلوبر تیم، در مصاحبه‌ای با رسانه IGN اعلام کرد که پس از موفقیت ریمیک بازی Silent Hill 2، این استودیو برای ساخت یک ریمیک دیگر یا حتی یک نسخه کاملا جدید از مجموعه Silent Hill آمادگی دارد.

پیجکو در این رابطه گفت: «فکر می‌کنم ما همیشه آماده‌ایم. اگر فرصت خوبی پیش بیاید، حتما از آن استفاده می‌کنیم.» او افزود: «فرصت‌هایی هست که باید از آن‌ها استفاده کرد. مثل Silent Hill 2 که توانستیم یک افسانه را ریمیک کنیم. بنابراین بله، معتقدم همه چیز ممکن است.»

این اولین بار نیست که استودیو بلوبر تیم از احتمال ادامه کار روی مجموعه Silent Hill سخن می‌گوید. پیش از این نیز پیوتر بابینو، مدیرعامل این شرکت گفته بود که ریمیک بازی Silent Hill 2 پایان ماجراجویی با کونامی نیست.

ریمیک بازی Silent Hill 2 در سه روز اول عرضه بیش از یک میلیون نسخه فروخت و با استقبال منتقدان روبه‌رو شد. به نظر می‌رسد که کونامی از عملکرد این بازی راضی باشد و احتمالا برای ساخت بازی‌های بیشتری با بلوبر تیم همکاری خواهد کرد.

در خبری دیگر، استودیو بلوبر اخیرا از بازی جدید خود با نام Cronos: The New Dawn رونمایی کرد که یک بازی ترسناک علمی-تخیلی است و سال آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره احتمال ساخت بازی‌های بیشتر Silent Hill توسط بلوبر تیم چیست؟ آیا مایل هستید که نسخه جدیدی از این مجموعه را ببینید یا ترجیح می‌دهید ریمیک‌های دیگری از نسخه‌های قدیمی ساخته شود؟

source

توسط elmikhabari.ir