شرکت Keywords Studios، رسماً اعلام کرد که استودیوی Certain Affinity را خریداری کرده است.

مبلغ خرید فاش نشده است اما شامل پرداخت نقدی اولیه و پاداشی بر اساس عملکرد Certain Affinity ارائه خواهد شد. بعد از استودیوی Wushu Studios در ماه آگوست، این دومین خرید Keywords در سال جاری است.

Certain Affinity در سال ۲۰۰۶ توسط کارکنان سابق Bungie تاسیس شد و از آن زمان روی بازی‌هایی مانند Call of Duty، Halo، Hogwarts Legacy و عناوین دیگر کار کرده است. هفته گذشته، یکی از توسعه‌دهندگان سابق Certain Affinity ادعا کرد که بخش بتل رویال لغو شده Halo می‌توانست بسیار موفق باشد.

این استودیو همچنین در حال توسعه‌ی یک بازی Transformers بود که بعد از پروسه ساخت پیچیده و پر تلاطم، به استودیوی Splash Damage انتقال یافت.

مکس هوبرمن، مدیرعامل Certain Affinity، در بیانیه‌ای گفت:

در این شرایط سخت بازار، ما از اینکه می‌توانیم ثبات و محیطی امن را برای تیم خود فراهم کنیم، هیجان‌زده هستیم. احترامی که Keywords برای استعداد و فرهنگ ما قائل است، به همراه تمایل آن‌ها برای سرمایه‌گذاری روی رشد ما، بی‌نظیر بوده.

وی افزود:

من و پاول مشتاقانه منتظر همکاری با آن‌ها برای ترسیم مسیری برای گسترش فعالیت‌های اصلی استودیو، بهبود قابلیت‌های توسعه‌ پیشگامانه و همچنین حمایت از رشد بخش ایجاد محتوا هستیم.

source

توسط elmikhabari.ir