به نوشته گیمینگ‌بولت، دو شرکت Falcom و NIS America با پخش تریلری اعلام کردند که بازی The Legend of Heroes: Trails through Daybreak 2 در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ (۱۴ فوریه ۲۰۲۵) برای پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی که به‌عنوان نسخه غربی بازی The Legend of Heroes: Kuro no Kiseki 2 -CRIMSON SiN شناخته می‌شود، داستان ماجراجویی ون آرکراید و اگنس کلودل را ادامه می‌دهد که به بررسی قتل‌های رخ داده توسط یک هیولا با لقب Crimson Beast می‌پردازند.

این دنباله با اضافه کردن ویژگی‌های جدید نظیر Cross Charge و EX Chains، سیستم مبارزه نسخه اول را بهبود می‌بخشد. به گفته توسعه‌دهندگان، قابلیت Cross Charge پس از یک جاخالی بی‌نقص (Perfect Dodge) فعال می‌شود و به بازیکن این امکان را می‌دهد که از قدرت‌های تهاجمی یکی از اعضای گروه خود در نبردهای Field کمک بگیرد. از‌طرف‌دیگر قابلیت EX Chains در شرایطی خاص به بازیکن اجازه می‌دهد تا با تمام قوای متحدان خود به سوی همه دشمنان در نبردهای Command حمله کند.

دنباله Trails through Daybreak رویکردی مشابه نسخه Trails through Reverie دارد و در هر فصل داستانی، کنترل چندین شخصیت به‌صورت دلخواه امکان‌پذیر است. هر شخصیت دارای قدرت‌ها و داستان منحصربه‌فرد خواهد بود و ماموریت‌هایی نظیر مخفی‌کاری و نفوذ به سیستم‌های امنیتی را ارائه می‌دهد.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

source

توسط elmikhabari.ir