سونی اخیراً از نسخه PC بازی Marvel’s Spider-Man 2 رونمایی کرده است، اما به نظر می‌رسد که برخی از طرفداران پلی استیشن از این اعلامیه ناراحت هستند.

در حالی که گیمرهای PC از خبر معرفی این بازی برای پلتفرم خود خوشحال هستند، اما برخی از طرفداران پلی استیشن ناراحتی خود را در رسانه‌های اجتماعی نشان داده‌اند. آن‌ها می‌گویند که به جای معرفی پورت PC بازی Marvel’s Spider-Man 2، منتظر رونمایی از DLC این اثر اکشن ماجراجویی بودند.

تعداد دیگری نیز گفته‌اند که فهرست بازی‌های انحصاری پلی استیشن در حال کوچک‌تر شدن است. برخی از طرفداران می‌گویند که پلی استیشن به جای ساخت DLC بازی Marvel’s Spider-Man 2 ترجیح می‌دهد ۲۰۰ میلیون دلار دیگر روی عنوان بحث‌برانگیز Concord سرمایه‌گذاری کند.

از سوی دیگر، برخی از طرفداران استدلال می‌کنند که لو رفتن پورت غیر رسمی Marvel’s Spider-Man 2 برای PC منجر شد تا سونی نسخه رسمی را زودتر معرفی نماید. همچنین تعداد دیگری معرفی نسخه PC این بازی را با گذشت تنها یک سال از عرضه آن برای PS5 زود می‌دانند. با این حال، به نظر می‌رسد که ناراحتی اصلی طرفداران به عدم معرفی DLC مربوط می‌شود.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۳۰ ژانویه ۲۰۲۵ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳) بر روی PC منتشر خواهد شد. این اثر هم‌اکنون روی پلی استیشن ۵ در دسترس است.

source

توسط elmikhabari.ir